Bra innlegg, @Ekornet
Må jo være lov å krangle litt også i småprat-tråden, @Evilfreud spesielt når man blir bedt om å skrive… og innleggene etterpå nå synes jeg har vært mye mer konstruktive
Fint innlegg, @vcp - sånne litt mer nyanserte jeg har etterlyst (Men bolle orker jeg ikke i denne varmen )
De fleste bioteks ligger forsåvidt godt under kursmål til analytikere, Så får man legge i det hva man vil…
Halvparten av de skribentene som gjør PCIBtråden verdt å lese er jo haussere selv… Du har gode innlegg , men her synes jeg du tar litt i.
Forstår jeg det riktig at:
1800 skal resultater presenteres
1900 skal Godfrey snakke på Investor day?
Det er slik jeg og forstår det, men har ikke nok faglig kjennskap til å forstå hva som er et bullish eller bearish resultat. Hadde vært fint om noen kunne gi et lett forståelig forklaring nå i forkant av presentasjonen kl 1800.
forventninger til resultatet?
Takk ser der at det er oppnådd 16% ORR, hva kan vi forvente nå som er et bra resultat. Disse 16% er det et resultat som er oppnådd tidligere?
Mener selv jeg har begrunnet mine standpunkter godt både her og i fundamental tråden. Men er ikke like konkret hver gang. Det får da være måte på servering.
Sånn, enig bolle blir byttet med is
Ser litt ut som Fear Of Loss mer enn FOMO akkurat nå
(dog trolig mer en S/L flush)
Har kjøpt mer idag…men har en viss følelse av at sluttauskjonen blir sell on coming news…
Hipp som happ hva som skjer i sluttauksjonen. Påvirker ikke morgendagens reaksjon på news uansett Også fint å sitte i aksjen som ikke følger dårlige eller gode USA børser osv.
Spent nå! Gleder meg til å se presentasjonen senere i dag ^^
Måtte lykken være med oss. 3 ORR fordelt på 1 CR og 2 PR ville vært topp.
Det sitter spente krabbefiskere på Bamblekysten ryktes det.
Meget spent , hiver meg båten å fisker litt makrell mens vi venter
Så det er 2 presentasjoner i dag, først Kl. 18 og da får vi lenke på bgbios egne sider?
Deretter Kl.19 https://www.webcaster4.com/Player/Index?webcastId=35370&g=7ff9c049-1b80-4188-a071-c3a1c8890144&uid=4719474&sid=
Har jeg fått det rett?
Yes sir
Kan du gi en enkel forklaring på dette hadde jeg satt stor pris på det.
Noen som vet hvor på sidene deres det streames kl.18 ?
“Media Centre” eller “Investors” ?
Krever registrering og muligens betaling.