Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Bra innlegg, @Ekornet :+1::metal::+1:
Må jo være lov å krangle litt også i småprat-tråden, @Evilfreud :grin: spesielt når man blir bedt om å skrive… og innleggene etterpå nå synes jeg har vært mye mer konstruktive :+1:
Fint innlegg, @vcp - sånne litt mer nyanserte jeg har etterlyst :slightly_smiling_face: (Men bolle orker jeg ikke i denne varmen :wink: )
De fleste bioteks ligger forsåvidt godt under kursmål til analytikere, Så får man legge i det hva man vil…

2 Likes

Halvparten av de skribentene som gjør PCIBtråden verdt å lese er jo haussere selv… Du har gode innlegg , men her synes jeg du tar litt i.

Forstår jeg det riktig at:

1800 skal resultater presenteres
1900 skal Godfrey snakke på Investor day?

2 Likes

Det er slik jeg og forstår det, men har ikke nok faglig kjennskap til å forstå hva som er et bullish eller bearish resultat. Hadde vært fint om noen kunne gi et lett forståelig forklaring nå i forkant av presentasjonen kl 1800.

forventninger til resultatet?

Les @Boykie sitt seneste innlegg.

Takk ser der at det er oppnådd 16% ORR, hva kan vi forvente nå som er et bra resultat. Disse 16% er det et resultat som er oppnådd tidligere?

Mener selv jeg har begrunnet mine standpunkter godt både her og i fundamental tråden. Men er ikke like konkret hver gang. Det får da være måte på servering.

Sånn, enig bolle blir byttet med is :wink:

emperor

2 Likes

Ser litt ut som Fear Of Loss mer enn FOMO akkurat nå :stuck_out_tongue:

(dog trolig mer en S/L flush)

Har kjøpt mer idag…men har en viss følelse av at sluttauskjonen blir sell on coming news…

Hipp som happ hva som skjer i sluttauksjonen. Påvirker ikke morgendagens reaksjon på news uansett :slight_smile: Også fint å sitte i aksjen som ikke følger dårlige eller gode USA børser osv.

Spent nå! :slight_smile: Gleder meg til å se presentasjonen senere i dag ^^

1 Like

Måtte lykken være med oss. 3 ORR fordelt på 1 CR og 2 PR ville vært topp.
Det sitter spente krabbefiskere på Bamblekysten ryktes det.
:chart_with_upwards_trend::champagne::heavy_dollar_sign:

6 Likes

Meget spent , hiver meg båten å fisker litt makrell mens vi venter :grinning:

2 Likes

Så det er 2 presentasjoner i dag, først Kl. 18 og da får vi lenke på bgbios egne sider?

Deretter Kl.19 https://www.webcaster4.com/Player/Index?webcastId=35370&g=7ff9c049-1b80-4188-a071-c3a1c8890144&uid=4719474&sid=

Har jeg fått det rett?

Yes sir

1 Like

Kan du gi en enkel forklaring på dette hadde jeg satt stor pris på det.

Noen som vet hvor på sidene deres det streames kl.18 ?
“Media Centre” eller “Investors” ?

Krever registrering og muligens betaling.

https://events.marketsandmarkets.com/3rd-annual-marketsandmarkets-next-gen-immuno-oncology-congress/#

1 Like