Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Sa Godfrey nå, at Bergenbio mener dette er så gode data at det vil bli medisin av? Men data må leses ut i sin helhet

1 Like

Gjorde han det??? Har du mulighet til å sjekke?? :scream:

Sterk presentasjon…!

Hvis “registration” i den settingen betyr det jeg tolker det som, ja. Men her må flere tolke.

2 Likes

Har vanskeligheter med å tolke presentasjonen da dette er utenfor mitt fagfelt. Av nysgjerrighet lurer jeg på om resultatene som ble presentert i dag var over forventingene?

Vil BGBIO ha en god på børsen i morgen?

2 Likes

CoVid19 de rekruttere stadig. Jeg stillede ham spørgsmålet “om han stadig er 80% sikker på positiv covid resultater” i sidste minut. Han undlod at svare.

Han svarte på det tidligere i presentasjon. Vi må dessverre vente til tidligst august.

1 Like

Jeg er ingen fagmann. Kan noen bekrefte mitt inntrykk av at de AXL-positive lever like lenge som de AXL-negative og at det betyr at Bemcentinib ser ut til å ha 100% virkning når det gjelder å hemme AXL ?

Og at det i så fall er lovende med tanke på Covid-19 hvis viruset bruker AXL for entry ?

7 Likes

image

Noen som ser hvor mange pasienter det er i cohort A som er cAXL positive, og cAXL negative? Sliter med å få tak på detaljene her. Og Cohort A - all pts, er det caxl -ve og caxl +ve til sammen? Merker at det er mye igjen her å lese seg opp på :slight_smile:

1 Like

44 pasienter totalt i studien.
30 av dem har de AXL status på.
15 er positive og 15 er negative. De resterende 14 har de ikke status på men er med i “all pts” tipper jeg.

1 Like

Og jeg tolker det litt i retning at de som ikke er AXL positive vil da ligge på omkring samme respons som standard behandling(uten bemcentinib. Mens blant de som blir AXL positive så er det et veldig stort flertall som viser klinisk effekt. Virker jo å være veldig positivt med tanke på den bivirkiningsprofilen medikamentet har. Skal bli veldig interessant å følge fremover.

7 Likes

Du har skjønt det! :+1:

5 Likes

Hvorfor har du investert i BergenBio?

3 Likes

Får de på plass en enkel markør for axl også nå så blir det jo lettere å screene pasienter også.

1 Like

Det er der cAXL markøren deres kommer inn. Det ser lovende ut per nå.

2 Likes

Vet du responsraten til pembrolizumab alene? Det virker som om folk tror Keytruda har 100% CR og at det er målestokken bemcentinib blir målt opp mot… Det er ikke min forståelse av CPIs i det hele tatt.

100% CR? Da hadde man jo ikke trengt 2. Linje :laughing:

1 Like

Står i foil @laplagam la ut noen poster over. 10,4 mnd. Mens axl positive 17,3 mnd mOS

Maury’s new studies suggest that the enveloped Coronavirus, SARS-CoV-2, which causes COVID-19, uses AXL to enter into some cells, and that bemcentinib profoundly inhibits virus entry into those cells.

4 Likes

NEWS RELEASE 29-APR-2020

4 Likes