Dette er jo gull info!
Covid-caset er definitivt ikke noe svakere etter dagens data. Axl-hemming er vel rimelig bekreftet, spørs bare i hvor stor grad det hemmer covid-spredning. Men jeg har troa på merkbar og målbar effekt.
Svært bra!! Det er innlysende effekt for de som ikke har effekt av pemrolizumab. Det må være høyaktuell for mercz å kjøpe Bergen bio. Det er pasienter uten særlig håp det er snakk om
Når CEO tidligere har uttalt at han er 80% sikker på at BGBIO vil lykkes mhp effekt mot covid-19, så er det nettopp alle bevisene på bemcentinib sin effekt mot AXL han legger til grunn. For når bemcentinib evner å hemme AXL, da har også bemcentinib god eller sågar meget god effekt mot covid-19.
Altså, hans uttalelser om 80% mulighet var ikke a good guess, men basert på vitenskapelige data.
Når han i dag ikke svarer på spørsmålet om han opprettholder sin uttalelse, så skjønner jeg ham at han ikke svarer. Selskapet har tross alt nok en gang vist overbevisende vitenskapelige resultater om bemcentinib sine evne til å hemme AXL. Da mener han nok at det får være grenser til spoonfeeding av aksjonærene. Det e lov til å bruke hodet til annet enn pynt.
Det er bare å glede seg til ledelsen rapportere covid19 resultatene.
spørsmålet mtp covid-19 er vel hvor mange innganger det jævla viruset har til cellene.
BTW. Det er ganske sprøtt er det ikke, at det er så manko på uavhengige ressurspersoner som er i offentlig debatt eller ytrer meninger om norsk biotek.
Dette var kjekke tall! Det fundamentale er styrket, AXL positive pasienter, som egentlig har en mer aggressiv kreftsykdom, har god nytte av Bemcentinib.
Tror ikke resultatene er direkte overførbare til Covid-19 studien hva gjelder effekt. Virkningsmekanismen man tror AXL hemming har på Covid-19 er både inngang inn i cellen via AXL, og at man får utløst Interferon Type 1 ved å hemme-hemmeren av dette. Allikevel godt å høre at det ikke er noen negative drypp fra ledelsen idag heller, Covid-19 kan smelle godt med andre ord, plutselig er man inne der også og da nytter det ikke logge inn på Nordnet etter nyheten kommer og tro man skal få til å ta en bit hehe.
At flere som har sittet på gjerdet vil inn i Bgbio er å forvente, kan sikkert bli fristende å selge for flere her, men her er bare å sitte ut året uansett spør du meg. Snarere øke, er nesten mer risiko å sitte utenfor enn inne så tett som nyhetene kommer dette året!
Har solgt 1,35% av BgBio-posisjonen min denne uken. Det var antagelig ikke lurt … , men ville øke litt mer i noe annet … Som det nevnes over - her er det bare å legge seg nedpå igjen å ta livet med ro. Tiden(e) virker til å jobbe for oss aksjonærer. God sommer
Med mindre det sitter noen frøkener bak et par av nick’ene her, -er det ikke mye pynt å spore. Det tror jeg vi kan være rimelig sikker på. @Hakon kanskje, kjører Porsche og greier Snart uglyrich og… faen
Funcom fiksa bilen. Fikser bgbio resten?
Trodde ikke vi skulle så dypt i dag, virker som en ny S/L flush. Er en DÅRLIG ide med tighte S/L i denne aksjen…
Greit for meg som kjøpte ytterlige på 43,1 nå akkurat
Mener du 44,1?
treg morgenstart på meg, måtte helt opp på 45.
får kjøpe litt til om den dipper.
Sell the news virker det som.
Jaja, får legge litt lavt igjen og vente på neste trigger.
dete var skufende og tragisk start
Aldeles ikke. Heller vanlig nyhetssalg. Vi har fortsatt høyere bunn og støttene holder.
Enn så lenge ute av min vekstkanal, må over 43,3 og helst tikke opp mot 44,1-44,5 i løpet av dagen.
Hadde ganske riktig en god del konsolidering rundt 42,5 så la oss håpe den holder i det minste.