Hva er neste trigger her nå? Foruten da en evt. positiv COVID melding da selsagt.
AML-readout (2L, fase 2) på ASH 2020 om jeg ikke husker feil.
Mon ikke artic laver lidt dygtige beregninger på, hvad de her resultater betyder for bergenbio’s revenue. Det bliver nemlig store tal.
Det kan også være investorerne for øjnene op for de yderligere potentialer i Bergen eller at selskabet nu er ekstremt interessant for BP.
Jeg skjønner ikke helt rasjonale ditt, 40 kroner i fundamental tråden og overrasket over 42 i småprat mm…
Sjelden jeg stiller spørsmål til motivet andre har, men vi nærmer oss noe her. forsøker du å påvirke, for egen vinning eller hva. Ta tekniske momenter i TA tråden.
@Evilfreud greit med en presisering, dette er gjentakende.
Småprat burde vel være åpent for det meste?
Oppfattet det som “TA” var rene bilder og analyser.
Virker som noen er litt hårsåre her etter at den voldsomme haussingen ikke stemte med virkeligheten?
Jeg har påpekt mitt. For min del må du gjerne spamme ned denne og fundamental tråden, men jeg setter spørsmål til motivet. Du baserer alle kommentarer på teknisk analyse og det er der dine kommentarer hører hjemme imo
Fint for deg…
Jeg har ikke vært noe annet enn tydelig på når jeg har kjøpt og solgt.
Syntes det er ganske tydelig hva, om noe, som er motivet ditt når vi har sikkert 50 haussemeldinger siden i går kveld, men de du velger å trekke frem er mine som påpeker at aksjen faktisk ikke fikk den effekten mange håpet.
Jeg har ikke engang logget på Nordnet i dag om det var det du tenkte på. Jeg har tatt sommerferie fra all trading. For min del helt uinteressant å selge noe her før vi ser korrekt prising.
Motivet mitt er å dele informasjon og meningsutvekslinger, TA er høyst interessant, men i TA tråden understøttet av chart og egne vurderinger.
Om vi bare hadde en uformell chat der folk generelt kan dele det de ønsker av småtanker og følelser rundt BGBIO, en slags “småpratchat”
jaja, vi kan jo bare håpe den kommer etter hvert…
Hvorfor ligger du da å jazzer om det samme i Fundamental tråden?
Tar meg en is og logger av, kos deg så lenge
er vel ca 100 meldinger der også som er off-topic i øyeblikket.
Ganske tydelig hva som er agendaen når kun mine, edruelige meldinger blir flagget av deg
Nyt isen, kjøper meg tilbake på 38
Temmelig kjip utvikling det her ja, hadde egentlig sett for meg oppgang etter gårsdagens presentasjon. Forventet folk at det skulle komme oppdateringer på ACCORD-2?
Tipper det men ingen tør å innrømme det
Mye støy her nå. Påvirker kanskje nye aksjonærer til å handle på en bestemt måte.
Jeg spør meg selv: hva er det som gjør at aksjen skal være mindre verdt i dag enn i går? Resultater i en pasientgruppe som ellers ville fått en toksisk behandling med kemo, som gir alt fra nevrologiske skader til akutt beinmargssvikt. Jeg tenker at dette kan gavne mange pasienter og at caset er derisket. Covid er en gulerot. Det er kreftmedisinen som er basecase og det ble styrket med denne studien.
Dette er det villeste…
Virker veldig oversolgt nå, bør definitivt være verdt mer enn 40…
Tror dog fortsatt at det er noen som føler for å dumpe den lavere. Legger inn kjøp rett under emisjonspris igjen.
jojo - aksje
Ganske typisk BGBIO… tipper vi snart er nede på emisjonskurs
Man kan vel gjerne vente seg en reaksjon opp neste uke når støvet har lagt seg litt? Mtp at det fundamentale er jo mye sterkere. Og det kommer news med mer øyner på seg ila sommeren.
Dette gikk akkurat som forventet - klassisk utvikling i de mest aktuelle biotech aksjene. Bare å lene seg tilbake og se på showet (så lenge det måtte vare), eller eventuelt driste seg på salg og forsøke å treffe bunnen.