Denne «sell on news» var ganske brutal ja, men slik er det når man er inne i en såpass eksplosiv case. Det stor-trades, pumpes og dumpes i kjent OSE stil. Så lenge algoene får tak i aksjer vil det forstette. Jeg var litt snurt når Rep-emi ble vedtatt pga. at jeg ikke fikk tildelning. Nå handler jeg aksjer til under Emi-kurs, så da har jeg vel lite å klage på. Oppsummert - har man tro på at casen er like bra nå som for 1 uke siden, så er det enkelt å vite hva man skal gjøre. Take care
Om et par dager/uker øker nok stemningen betraktelig her inne.
Flere får nok straks mulighet til å kjøpe mer pga. feriepenger/bonus-utbetalinger, så at kursen er 10kr under det den var for et par handelsdager siden er jo flott for de det gjelder. Skulle bare ønske trading rangen som ble brukt var 50-70 i stedet for 30-50, men det er subjektivt på bakgrunn av min inngang og at jeg skulle ønske at BergenBio kunne fått rep emien fylt opp.
Håper kursen holder seg på 35 til i morgen for egen del da
Synes forøvrig det er snoding å kjøre dump rett før mange småsparere får friske penger, skulle trodd de som styrer kursen ville ventet et par-tre dager for å få med det. Kanskje det ikke er et fåtall som sitter med makten, men oss selv akkumulert?
Feriepenger kom 15juni
- Kjøpte BGBIO på 45 etter CoV-19
- Ble med ned på 33
- Ble med opp igjen på 45
- …
Blir en hyggelig tur opp igjen da
Får satse på det. Kjøpte for å se hvordan Cov-19 utarter seg, blir sittende til vi har et svar på bordet der
Lasta opp på 35.7 så får vi se hva tiden bringer, den største utfordringen blir nok å tørre å selge
approx 850-900 in the bank account, exciting results in aml and nsclc. Dont worry, be happy.
Ryktene på innside sier at dag 3 pleier å være enden på selloffen etter sell on news. Etterpå prises kanskje nyheten inn igjen, eller ikke. Tror aksjen vil gå inn i corona waiting game igjen fra i morgen av - og uansett hva folk sier: vi vet rett og slett ikke når det kommer news der i fra, det vi vet er top line resultater fra ACCORD kommer i fra august av.
At studielederne i England uttaler seg fritt om innrulleringen gjør det mindre usannsynlig at de kan finne på å kommentere utfallene de observerer også.
Det kan muligens skape litt liv.
Yup, og det er meldt at ACCORD skal være et åpent studie. Hva det vil si får vi se relativt snart håper jeg på, men senest i aug-okt-perioden. Vil tro mer info kommer før den tid da, spesielt om bemcentinib viser klar effekt i flere av pasientene.
Fin dipp. Fikk fylt på litt til
Da var jeg inne igjen på 35. Ikke heeeelt på bunn, men close enough.
Her og! Ble 35,45 på meg, første runde. Skal nok ha mer etter hvert uansett retning den tar herfra.
Virker som det er flere sites.Står 30 her.Artikkel fra 1 juni
• The study is open, recruiting and will test 120 patients across 9 UK NHS hospital trusts
25.juni ^
Må Covid 19 pasientene være AXL positive for at Bemcentinib skal ha effekt mot viruset? Er det noen som vet noe om dette?
Det finnes ingen mennesker som ikke har AXL proteinet/reseptor, så AXL negative pasienter i Covid-19 forstand fins ikke.
Det er noe annet med tumor-celler, der kan man snakke om AXL pos og Axl neg.
USA støvsuger markedet for covid 19 medisin
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/vQ0bap/usa-toemmer-lagrene-for-coronamedisin
ja hadde bare beegen bio fått fingern ut av ræva ,så kansje ting hadde set bedere ut🙂