Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Det at sites enda åpner og at ikke alle er startet opp enda har ingenting med hvor mye de andre rekrutterer. Vi vet dessverre ikke noe særlig annet enn hvor mange pasienter som finnes. Alt blir bare gjettverk.

1 Like

Forsåvidt ikke, men nå har vel alle sites vært åpen for rekruttering ei stund og da vet vi jo at det ikke gikk veldig fort å rekruttere første person i Manchester ihvertfall – de andre sitesene kan jo ligge etter også for alt vi vet…

1 Like

Det har du helt rett i.

Lurer på om det kan ha noe med den første guidingen ift accord, at den henger litt bedre igjen enn den andre guidingen. 80% “fortløpende oppdateringer” osv…

Folk hører jammen det di vil høre… Eg i blant dem.

1 Like

Tror nok dine tanker rundt dette er riktige.
Resultatene som er rapportert var gode og overbevisende. At noen PR nå sitter bak lukkede dører og vurderer disse resultatene er jeg overbevist om. Og jeg vil ikke bli overrasket dersom det innen overskuelig fremtid kan komme en positiv melding relatert til dette.

Basert på de resultatene vi har sett og den erfaring BGBIO har med bruk av bemcentinib, så tror jeg ledelsen har et rimelig godt grunnlag for å gå så høyt på banen at CEO mener det er 80% sannsynlighet for at bemcentinib vil ha positiv effekt mot covid-19.

Så gjenstår det å se om de resultatene BGBIO oppnår er bedre enn det andre kandidater oppnår.

1 Like

Ehh, det har noe med rekrutteringen å gjøre. Færre sites = færre pasienter. Men det er uansett ikke poenget mitt.

Siden alt blir bare gjettverk er det jo bare å forholde seg til guidingen gitt av selskapet. De har best grunnlag for gi best mulig guiding.

2 Likes

Helt enig. Men noen sites er altså superrekrutterere, som OUS har vært for Nordic Nanovector, så man kan ikke legge for mye i det når det er en indikasjon med flere hundre nye tilfeller om dagen.

1 Like

Over 800 hundre nye tilfeller i England i går.Dersom dette øker kan det fortsatt gå fort.Kan fint være godt rekrutert allerede.

Noen som ved om Manchester var av siste 3 sites som kom inn?

Kan ikke engelsk, men tipper “Active” er lengre frem i løya enn “in setup”, så antar at de to i Manchester var av de 6 første. Ikke de 3 siste.

1 Like

Active/screening er vel lengst fremme, studien koordineres fra southampton.

Artikkelen om pasienten i Manchester er nok gamle nyheter.
Bergenbio har meldt første pasient på Bemcentinib i ACCORD for ca fire uker siden.

I artikkelen står det “A patient at the MRI has become the first person at the hospital to participate in the trial of Bemcentinib”
Enten er artikkelen upresis formulert, eller så er dette bare en artikkel som var ferdig skrevet for noe tid tilbake, og som publiseres først nå.
Jeg heller helt klart til det siste.

Tillegg :
Når vi vet at Bergenbio meldte første pasient i Southampton, og artikkelen påstår det var i Manchester, så sier vel det at vi kan ikke kan stole på innholdet.

Det er første pasient på det aktuelle sykehuset som får bemcentinib de skriver om - ikke første pasient behandlet i studien…

5 Likes

Har lest det flere ganger nå, og er ikke sikker på at det er det de faktisk mener.

For øvrig - vi vet ikke når denne pasienten ble satt på Bemcentinib.

Vildt at man så tæt på fase ll CoVid19 resultat + alle efterårets meldinger, sælger sig så billigt ud af bergenbio… Når der ligger en :rocket::rocket::rocket::rocket: og venter.
Det må virkelig være manglende indsigt!

@Chrkni oppfordrer til å bruke argumenter i stedet for facepalm og klovne emoji. Det er lavmål, du kan bedre enn som så.

4 Likes

Jeg har brukt argumenter.

Første pasient er altså innrullert på sykehuset. Når man så vrir dette til at :

Så er det ikke noe vits å diskutere videre, men en facepalm er godt beskrivende.

4 Likes

Oppfordrer deg @Chrkni til å stige ned fra din høye hest og se at informasjonen/setninger i artikkelen er tvetydig.
Så er er nok fasiten likevel at den prøver å formidle at man ved MRI har innrullert sin første pasient på Bemcentinib.

For øvrig takk til @vcp for å oppfordre til argumentasjon istedet for ymse emojis.

1 Like

Du siterer jo dette selv fra artikkelen

er ikke mye tvetydighet i den setningingen vil jeg påstå…
Når du da selv etter at det er blitt påpekt for deg at det gjelder det aktuelle sykehus som omtales ikke er villig til å innse at du har misforstått, så er det vel nesten på sin plass å bli litt oppgitt… Synes jeg…

1 Like

Jeg vurderte å forklare hvorfor det kunne ha flere betydninger, men det var for sent på kveld (natt) . Det var kanskje uansett for tett på sovetid å skrive et innlegg

Men tilsiktet betydning i artikkelen er nok uansett som du og, flere andre, har forstått det.

3 Likes

Skal man ha utbytte av skribentene må man vel lære seg dem å kjenne heller enn å diktere hva som er greit og ikkje, det kan moderatorer ta seg av. Facepalm er helt ok :+1: godt å få beina litt på jorda selv om det ikkje alltid er forventet.

Bgbio er et kanon case uansett, en må bare lære å forstå det i kontekst.

1 Like

4 posts were merged into an existing topic: Feedback til PDX