Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Jeg skrev primo mai i år at aksjen da hadde fått såpass høyt volum og at den nå var i hendene til traderne frem til covid 19 studien er avklart.

Gjør dere opp en egen mening om hva dere mener selskapet er verdt på kun onkologi pipeline og ha klar cash til å kjøpe på svingningene ned.

Har ikke solgt en eneste aksje, 2020 er altfor spennende for selskapet med AML, resten av NSCLC, og biomarkør data malignt melanom i q3. Også er det covid og ACCORD da. Inklusjon er ikke noe stort problem, britene kommer til å få denne gjennom til fullføring og om det kommer i august eller september er uviktig.

18 Likes

Sikkert noen, men vet ihvertfall at jeg og de andre jeg kjenner som har blitt med i Bergenbio på bakgrunn av ACCORD ikke har solgt og ikke kommer til å gjøre det i nærmeste framtid. Har sett mange sell on news øyeblikk, og dette var en av de verre. Sikkert koblet til usikkerhet rundt rekrutteringen i ACCORD, at det kan bli en stille periode fram til senest oktober og at makro har surnet til i USA. Vet godt at man potensielt kan tjene en del på å gå inn og ut hele tiden, og hvis man treffer perfekt er jo det flott, men realiteten er at man ofte vil selge på dårlige tidspunkt og ende med å tjene mindre enn om man sitter caset ut til target man kjøpte for. Vi får se her da. Kjedelig å være mye i minus igjen, men siden freefloat er så lav må vi forvente store svingninger om man skal få payout om Bemcentinib blir en global behandling for Covid-19. Betryggende elementer for caset er

1. styrket tro på medisinen etter resultatene som kom nå som viser igjen at bemcentinib har effekt som AXL-hemmer,
  2. vi er nærmere resultater fra ACCORD for hver dag som går,
  3. Covid-19 blir et større og større problem i verden
  4. Caset i seg selv ser sterkt ut med god funding, ingen utsettelse på resultater i ikke-covid-relaterte studier og god pipeline resten av året.

Hva som skjer med kursen nå er kjipt, men det reflekterer bare psykologien hos investorene, ikke BergenBio sine sjanser for å lykkes.

15 Likes

tusen takk for bra og seriøs infomasjon, :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Jeg solgte en del da jeg så sell on news komme seilende i det fjerne, men jeg har også kjøpt de samme aksjene tilbake nå, så derfor fortsetter jeg å hype :grin:

Faktisk har jeg kjøpt 20% flere aksjer.

2 Likes

Kan bli mye fomo i denne innen kort tid.venter på rekruttering accord.

Min info er mangelfull, siden caset er så stort :slight_smile: Disse er bedre(PS: ny analyse i dag): https://www.trinitydelta.org/research-notes/axl-erating-towards-new-opportunities/

5 Likes

Valuation

BerGenBio is a classic biotechnology company and is well suited to valuation using an rNPV model. We have reviewed our model, including adjustments for the recent NOK500m capital raise, and the opportunity for bemcentinib in COVID-19. This sees our valuation increasing to NOK4.43bn or NOK50.3 per share from NOK3.54bn or NOK48.3 per share. BerGenBio’s shares have performed well of late, driven by the opportunity in COVID-19, but there still appears to be upside. There are important share catalysts expected in FY20, notably results from the Phase II trial in COVID-19 in Q3/4 2020, more data from the Phase II NSCLC trial with bemcentinib/pembrolizumab in November, potential partnering of bemcentinib, and disclosure of plans for tilvestamab.

2 Likes

Ser ut som denne ble godt likt :star_struck:

2 Likes

BerGenBio shares have performed strongly, but still appear to
be underappreciated.

image

2 Likes

Litt skuffet over verdsettelsen mtp cash beholdning, ble ikke lagt mye i siste data.

Fortsatt 35% opp fra dagens kurs og en ACCORD Fase III vil snu det meste på hodet.

1 Like

**

• Ny trinitydelta-analyse av Bergen Bio i dag.

**

Bare så alle som ønsker oppdatert case-info ser den :slight_smile: Så at bare 10% trykket inn på den forrige.

3 Likes

hehehe, du mener fra din post ca 3 cm lenger opp? :joy:

The likely share catalysts in FY20 include additional data from the trials in oncology and COVID-19, and potential partnering of bemcentinib.

Mine tanker rundt dette de nærmeste ukene er:

1. ACCORD-studien sier at fase 3 er seamless. Dvs. at det blir ikke nødvendig å fullføre fase 2, vurdere sluttresultat og så vente på fase 3 avgjørelse. Det kan brått komme melding om at man går videre til fase 3.
  2. Melding om partnerskap kan komme, spesielt med tanke på gode resultater i kombinasjon med Keytruda.

Greit å være inne i BergenBio om dette skjer. Om noen tar gevinst i PCIB på gode nyheter kan de jo tenke litt på dette :slight_smile:

6 Likes

Endelig også igang med pasienter i Manchester :

17 Likes

Mulig eg har vært vel optimistisk ift utrykket “urgent” kjenner eg :roll_eyes:. Innbillte meg at det var litt heftigere rekruttering skal eg være helt ærlig. Men det er jo gode nyheter! :smile:.

1 Like

Blir vel ikke akkurat overtegning her nå lengre. Kan de som har meldt seg på rep emi trekke seg, eller er man låst når man først har registrert?

Det er mulig å annulere tegningen hvis du kontakter din tilrettelegger av emisjonen, det er vel Arctic, DNB og en til såvidt jeg husker. Tegningen er i utgangspunktet bindende men BergenBio bør ikke ha problemer med de som angrer. Spesielt med tanke på hvordan kursen oppfører seg.

Stiv pris…

1 Like

Mener du kan trekke deg frem til fristen.

Det er mange nolduser som har snakket om at rekrutteringen kom til å ekstremt fort og at studien kunne nærme seg å være fullført allerede nå.

Man bør nok forholde seg til hva selskapet guider, ikke ønsketenking og fantasi.

4 Likes