Gjort deg opp noen meninger om dataene de slapp på torsdag, @Boykie?
Er det slik at bare 50% av alle mennesker har AXL eller har alle AXL men bare 50% av krefttilfellene øker AXL produksjonen ?
Jeg tror alle virveldyr har AXL-genet, og så er det vel noe som at endel (men ikke alle) kreftceller “bruker” AXL for å skjule seg fra immunsystemet. Du kan lese litt mer om det her: https://en.wikipedia.org/wiki/AXL_receptor_tyrosine_kinase
Ser at Brazil har bedt oxford om hjelp til medisinering.Noe som kjenner til dette?
Bergen bio en del av dette? Kan vel gjelde Accord studien?
Kilde?
Det er ingen tvil om at resurgence av bølge 1 vil føre til mer interesse for disse studiene.
Tusen takk, Larslars.
Hvis bare 50% av alle hadde hatt AXL ville jo Bemcentinib maksimalt kunnet hjelpe 50% av oss mot viruset.
Leicester er ny hotspot i UK nå, og de er faktisk med i ACCORD2. Står ikke om Bemcentinib her, men man kan jo ikke utelukke at de også skal rekruttere til BGBIO:
Kohort B syns jeg er inkonklusiv foreløpig, siden det er så få pasienter. Positivt at responsen forkeommer i Axl+ gruppen. Synd at de ikke har klart å vurdere Axl-status hos den andre pasienten med ikke-konfirmert PR. Jeg syns det er for tidlig og for få pasienter til at man kan lese ut noe tydelig effektsignal fra dataene foreløpig. Det blir lettere å vurdere når data fra ekstensjonsfasen kommer. Den vil også være mer relevant ettersom den kun vil ha pasienter fra 2L.
Nå er det veldig vanskelig å ikke være etterpåklok og tenke at man burde sikret gevinst på 44/45 på torsdag. To tunge børsdager med Bgbio nå…
Da er vi på emisjonsverdier igjen.
Mønsteret nå virker jo å være:
- Emisjonsnivåer
- “Jeg er lei av aksjen”-nedsalg til 35,5 ca
- Opp på rykter/snarlig presentasjon til 44-45
- Emisjonsnivåer
Det er jo slik det er med biotek, men syntes aksjen er straffet vel hardt for gode resultater akkurat nå.
jagu godt man ikke saopp jobben og blir pensjonst på intektene hær,som nevnt før
er jaggu stille fra dem som skrytte bergen bio opp i skyene nå.
Det er nok ikke mange som tegner seg i rep emisjonen ser det ut til
Hva skal man si?
Hjelper så lite, deprimerende å se på.
Pengene som var tiltenkt emien har jeg brukt nå
Hva er poenget med en sånn post? ingenting er endret i caset. Sell on news skjer ofte i biotech.
Det kan godt være. Men det er vel ikke til å stikke under en stol at mange av de som hyper er også de som bedriver sell on news.
Det er faktisk et godt poeng. Men jeg mistneker at flertallet sitter i aksjen enda.
Det er ganske sikkert mange som har betraktelig lavere snitt enn 37,50 i BGBIO. Så ja, det er nok mange som sitter rolig her vil jeg tru…