Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Gjort deg opp noen meninger om dataene de slapp på torsdag, @Boykie?

Er det slik at bare 50% av alle mennesker har AXL eller har alle AXL men bare 50% av krefttilfellene øker AXL produksjonen ?

Jeg tror alle virveldyr har AXL-genet, og så er det vel noe som at endel (men ikke alle) kreftceller “bruker” AXL for å skjule seg fra immunsystemet. Du kan lese litt mer om det her: https://en.wikipedia.org/wiki/AXL_receptor_tyrosine_kinase

1 Like

Ser at Brazil har bedt oxford om hjelp til medisinering.Noe som kjenner til dette?
Bergen bio en del av dette? Kan vel gjelde Accord studien?

3 Likes

@eiken har du link?

Kilde?

Det er ingen tvil om at resurgence av bølge 1 vil føre til mer interesse for disse studiene.

1 Like

Tusen takk, Larslars.
Hvis bare 50% av alle hadde hatt AXL ville jo Bemcentinib maksimalt kunnet hjelpe 50% av oss mot viruset.

1 Like

Leicester er ny hotspot i UK nå, og de er faktisk med i ACCORD2. Står ikke om Bemcentinib her, men man kan jo ikke utelukke at de også skal rekruttere til BGBIO:

7 Likes

Kohort B syns jeg er inkonklusiv foreløpig, siden det er så få pasienter. Positivt at responsen forkeommer i Axl+ gruppen. Synd at de ikke har klart å vurdere Axl-status hos den andre pasienten med ikke-konfirmert PR. Jeg syns det er for tidlig og for få pasienter til at man kan lese ut noe tydelig effektsignal fra dataene foreløpig. Det blir lettere å vurdere når data fra ekstensjonsfasen kommer. Den vil også være mer relevant ettersom den kun vil ha pasienter fra 2L.

3 Likes

Nå er det veldig vanskelig å ikke være etterpåklok og tenke at man burde sikret gevinst på 44/45 på torsdag. To tunge børsdager med Bgbio nå…

2 Likes

Da er vi på emisjonsverdier igjen.
Mønsteret nå virker jo å være:

• Emisjonsnivåer
  • “Jeg er lei av aksjen”-nedsalg til 35,5 ca
  • Opp på rykter/snarlig presentasjon til 44-45
  • Emisjonsnivåer

Det er jo slik det er med biotek, men syntes aksjen er straffet vel hardt for gode resultater akkurat nå.

1 Like

jagu godt man ikke saopp jobben og blir pensjonst på intektene hær,som nevnt før :joy:

er jaggu stille fra dem som skrytte bergen bio opp i skyene nå. :weary:

Det er nok ikke mange som tegner seg i rep emisjonen ser det ut til :frowning:

Hva skal man si?
Hjelper så lite, deprimerende å se på.

1 Like

Pengene som var tiltenkt emien har jeg brukt nå :sunglasses:

Hva er poenget med en sånn post? ingenting er endret i caset. Sell on news skjer ofte i biotech.

4 Likes

Det kan godt være. Men det er vel ikke til å stikke under en stol at mange av de som hyper er også de som bedriver sell on news.

1 Like

Det er faktisk et godt poeng. Men jeg mistneker at flertallet sitter i aksjen enda.

2 Likes

Det er ganske sikkert mange som har betraktelig lavere snitt enn 37,50 i BGBIO. Så ja, det er nok mange som sitter rolig her vil jeg tru…