Ganske mange står på bemc i US og England. Dette monitoreres i forhold til Covid… Kan komme en bonusrunde på akkurat det.
11 millioner er smittet av corona i verden i dag
Mennesker i verden i dag er 7,8 mrd
https://snl.no/verdens_befolkning
Tilnærmet 0,14 % er smittet altså…
På en befolkning av 300 skulle det i snitt tilsi at 0,4 personer blir smittet…
Om du absolutt skal bruke tallet 1 av 300 som har fått bemcentinib er blitt smittet, kan man vel snarere si at over dobbelt så mange som får Bemcentinib blir smittet av Covid-19 enn resten av verdens befolkning…
Glasset er halvfullt vs glasset er halvtomt. Du har jo helt rett, men jeg forblir like entusiastisk .
Med god grunn. Selv om du kanskje vektlegger antall smittede blant dem som får Bemcentinib, vel tungt.
BergenBio synest jeg presenterte sin hypotese greit hva angår mulig profylaktisk effekt.
Det kan fort bli en Home run med sterk profylaktisk effekt sammen med sterk effekt akuttbehandling.
80% jeg bare nevner det. Ikke tatt ut av ræva eller ut av kontekst. Burde ikke sagt det, er noe annet.
Hadde han faktisk sagt dette i en annen kontekst, hadde han utbrodert dette når han ble spurt direkte. My guess
Å kalle folk idioter på et forum, er vel ikke helt innafor ?! Også er du moderator ???
Tar poenget ditt, men det var ikke alle som hadde mulighet for å delta i emisjonen.
Jeg har ikke kjøpt idag på 39 bare så det er sagt, nyttet anledningen å laste litt på 40+ Og der er vi snart igjen.
Man kunne tegne uten T retter. Eneste begresning var hvis man hadde over X antall aksjer.
Jeg overtegnet med 50x t-rettene mine
Mest for å se hvor mange jeg fikk egentlig, men det ble visst alle sammen, det hadde jeg ikke trodd.
Ok, var ikke klar over det.
For min del dreier BB seg bare om et lodd for å være med om dem lykkes Bemcentinib mot Corona så ingen big deal.
Og lykkes dem spiller det mindre rolle om man har 37,39 eller 43 i inngangspris.
Fra meldingen:
Each Eligible Shareholder will, subject to applicable securities laws, be granted 0.09352 Subscription Rights for every existing share registered as held by such Eligible Shareholder as of the Record Date, rounded down to the nearest whole Subscription Right. Each Subscription Right will, subject to applicable securities laws, give the right to subscribe for, and be allocated, one Offer Share in the Subsequent Offering. Over-subscription is permitted, however, subscription without Subscription Rights is not permitted.
Står vel klart her at tegning uten tegningsretter ikke er lov?
Slik forsto jeg det også.
Ellers hadde jeg plukket opp noen på 37,5
Ahh, da leste jeg fiel.
Folk generelt er idioter. Så lenge man ikke sier at DU er en idiot så er det helt innafor selv som moderator. Eller skal vi spinne den til at dette er BLM sak og vi kan ta helt av?
Blir spennende å se om Mohn fortsetter å kjøpe selv etter rep-emi, da tenker jeg vi kan avblåse at han bare ville pushe kursen opp for å fylle emi litt, og heller skal hamstre. Hva tenker dere?
Kommer melding om litt over 2 timer hvis han har kjøpt idag. Så da trenger vi ikke spekulere
Jeg tror Mohn vil garantere at småsparerne ikke taper penger på å være med i emien. Så hvis han trenger å kjøpe gjør han det, hvis ikke nødvendig lar han det være.
lol, Mohn er en fin fyr, men tror ikke han bryr seg filla om en eller annen fjott med 1000 aksjer på kort sikt er ned 1000 kroner på kontoen.
Det heter “idiot”
Det er vel kanskje ikke alle som trodde de kunne kjøpe på emisjon, til tross for at de ikke klarte selge alt? Jeg hadde ikke krav på noen men fikk likevel tilordnet antall jeg ønsket.