Bra vi er realistiske
Skal være greit fornøyd om aksjen er opp ved åpning i morgen.
Velkommen til diskusjonen, om du ser et par innlegg opp, før du begynner å jazze, så er det en fordel.
Spredning av covid-19 har nå for alvor tatt seg opp i India. Det er ikke spesielt bra git hvordan dem lever der nede. Hvordan skal dem klare å holde dette tilbake?
Markedet er enormt of stadig økende for profylaktisk og akutt medisin.
Har noen blitt trekt penger for emisjon?
India, USA og sør amerika har stø kurs mot helvete, Russland også. Venter bare på at Pakistan melder seg på. Iran får jo kjørt seg også.
Ved kurs 2000,- er bgbio verdt 173 milliarder. Hvilket er et piss I havet i forhold til hva covid koster verden på løpende bånd.
Vi har egentlig hatt flaks I Norge. Vi bor spredt og liker ikke folk. Det har hjulpet oss mye
Godt norsk bondevett, går aldri av moten.
Tenk om Bemcentinib i disse dager viser in vivo effekt i ACCORD, i stil med denne uttalelsen til Godfrey;
« When the drug was used in the laboratory on live SARS-Cov-2 – the coronavirus that causes Covid-19 – it showed ‘some very big effects that dwarf what I’ve seen’ from other drugs»
Fy satan
Men det er sikkert bare tullball, for i det intervjuet uttalte Godfrey også følgende;
“I think there’s an 80 per cent probability of it working and being of benefit to patients”
Riktig nok forsøkt vekk forklart i ettertid.
Krakken, @Fornybar jeg svarer her.
Takk for spørsmålet, for det satte meg i sving her. Det bør åpenbart presenteres rasjonale bak bemcentinib’s deltakelse i ACCORD og de prekliniske indikasjoner dem har sett etc. Trolig ikke noe data som ikke allerede er publisert. Men gjerne satt sammen til en salgbar presentasjon.
Akil er en av en håndfull deltakere i «Potential Therapeutic Strategies to Prevent & Conquer Covid-19» panelet.
2 selskaper har fått tildelt 20min showcase. Bgbio er et av dem. De 36 andre selskapene har fått tildelt 5min.
Iom at dette er et Novel Coronavirus forum med fokus på tidligfase innovasjon. Regner jeg da med at dem ikke tenker å jazze om kreft pipen.
Videre; BergenBio er en av 38 Presenting Companies: ,men av de er det kun to selskaper titulert med Contributing Supporters: samme soM har fått tildelt 20min showcase.
Hva kan dette bety?
Ellers ser det ut som om det er dag2 som gjelder.
For å ta på de lange brillene tipper jeg det blir lite jazzing og hausing imorgen. Jeg tipper de er nøkterne og prater om god effekt sålangt, Samt at målet er å få rekrutert flere siter for å kjøre fase 3 gjerne i andre land enn uk.
Er det mulig å melde om god effekt så langt uten å spille litt jazz?
Hehe, godt poeng.
Blir sikkert sell on news uansett.
Er det imorgen eller Torsdag bgbio skal på scenen?
Begge dagene. I morgen er det debatt kl 1615 og torsdag er det presentasjon 1135.
Skal man da anta at det som er børsensitivt meldes etter børslutt imorgen?
I mellom 1625 i morgen og 0700 torsdag kanskje?
Ja, for Bgbio pleier å være stuerene. Og melding midt på dagen torsdag er ikke så bra.
Tipper presentasjon kommer ut får åpningstid torsdag.
Sjansen for at de kommer med kursdrivende nyheter som krever børsmelding ser jeg på som mindre, men kan ikke utelukke noe.
Det jeg ser på som mer sannsynlig er mer intern statistikk rundt covidtilfeller og kreftpasienter…
Men hvem vet. Jeg tar alt som øker sjansen for at det blir fase 3
Alt som drar dem til fase 3 er kursdrivende, og alt som sier at de ikke trenger fase 3 er kursdrivende
Pleier å være dem som er med å betaler for gildet, mot bedre eksponering.
Takk👌
Jeg tipper de ikke har peiling på covid resultatene enda, de får ikke vite noe før dataovervåkingskomiteen informerer, bgbio er ikke involvert i studien så vidt vi vet.
Aldri noensinne har det vel kommet kursdrivende info på en investorkonferanse, selv om en gang må vel være den første.