Så ikke for meg denne utviklingen etter presentasjonen? Ned 8-10%.
Noen som tydeligvis trodde at BergenBio skulle få hele enevelde.
Så ikke for meg denne utviklingen etter presentasjonen? Ned 8-10%.
Noen som tydeligvis trodde at BergenBio skulle få hele enevelde.
Business as usual
Sell the news… Tipper vi får se en fin dipp nå på morgenen og så en svak oppgang utover dagen
søpple aksje retåslett.andre som får en nyhet stiger til himmels
Den dippen var kort ass. Fikk jo ikke noe aksjer ;/
Den er nok ikke ferdig, dessverre
Shakeout før breakout
Færre med panikk denne gangen?
Når alle med svake hender selger samtidig er det bare de sterke igjen Håper de selger on news hver gang helt til det ikke funker en gang og de sitter igjen med salg på dagens low. ^^ Kommer etterhvert det også nå som de blir byttet ut sakte men sikkert med folk som vil sitte stille.
Når er presentasjonen i dag?
hvorfor selge før presentasjonen??
tja, presentasjonen er ikke lagt ut før åpning i dag, så noe kursdrivende info burde jo ikke komme.
Med mindre de kjører en kort lockup da
Noen som har link til presentasjonen som holdes nå om 10 min?
https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2020/07/SACHS-Digital-Coronavirus-Investment-Forum.pdf
edit tror websiden crasjet (av å embedde videon her?) Lenka er på bgbio websiden under presentasjoner
11 UK sites nå
Redigert:
Som tekdude skriver, så vises det på en slide før oversikten over sykehus, at studiet vil bli kjørt på 11 klinikker:
Det ser jo ikke ut som om rekrutteringen går helt som forventet. Men positivt med 10 sykehus!
Topplinjedata er nå forventet i tidsrommet august-oktober. Tidligere var det vel august-september.
Ikke spesielt overraskende gitt at det tok litt tid i komme i gang. Worst case er 30 dager ekstra, som i det store bildet ikke har noe å si.
Men det går vel sikkert 1 dag så begynner noen folk å snakke om at data kan komme når som helst igjen
Ser at det på side 14 at vil kjøre studiet på 11. Min feil. Akkurat nå 10 ja👍