Trodde jeg svarte på Photocuretråden. Beklager
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva markedsaktører mener fra nå og frem til read-out av ACCORD om 2-3 mnd. De har pengene de trenger i mellomtiden og markedsaktører bestemmer ikke utfallet av den studien.
Det jeg postet er en ny studie som viser hvorfor bemcentinib kan lykkes i studien de gjør. I mine øyne er det større en at aksjen har beveget seg ned 2-3 kr siden sist.
Ha øynene på det som teller, ikke kursen
Er det noen som har vært belånt og utsatt for tvangssalg?
Spennende case dette. Enorm oppside hvis resultatene blir bra.
I den forbindelse:
Når er første oppdatering fra UK?
Ingen som vet men vi tror midten/slutten av mai.
Første pasient inn forrige tirsdag og oppdateringer hver 15 dag. Er vi litt heldig kommer det noe om 1-2 uker
Her kan dere høre om BergenBio og zika og ebola. Det som ble sagt i presentasjonen gjelder for øvrig også covid-19.
Oslo Børs is a strange place. You can sell 500m of shares in 30 mins at 37,5 and two days later you are at 34. Bummer i spent all my cash earlier in the day
Ristes godt i treet i dag ja!
Ser bare gode nyheter, hva skyldes nedgangen ?
Aksjen er i tradernes hender nå, bare å henge på, det fundamentale er ikke endret.
Lever på dagpenger, og lønn fra nabobil utleie. Må trappe ned på aksjeinvestringer Skulle gjerne gått inn i dag med en slant
Enkelte fond kan ha tatt en salgsbeslutning. Noen har 100% avkastning og er fornøyd med det.
For et fall i dag! Fortsetter den å falle slik så blir jo risk/reward helt sinnssyk bra
Så det mest sannsynlige skjedde. Ned på emi. Mulig ned første del av i morgen, så tror jeg den skal opp frem mot helgen
Linker til melding fra i går, men postet på BergenBios twitter som jeg ikke visste om i dag. Siden den er aktiv er det nok greit å følge med der for info framover også
Treet ristes videre. Jeg fortsetter nedsalget i DNB for å ta imot fruktene. Klar for ny dag i morgen
Jepp. Penger er overført fra rammelånet og jeg gleder meg til å handle i morgen.
Fyller på selv i morgen men med penger jeg ikke lånte.
Sikker på at det er lurt? Får litt vondt i sjelen på dine vegne på forhånd om det går feil vei…