Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Når jeg leste børsmeldingen første gang trodde jeg det var bergenbio som trakk seg, men ser det ikke er tilfelle. Det blir spennende å se hvilke data som blir presentert basert på de som allerede er innrullert.

For de som sier at en studie blir avbrudd er et bevis på at bergenbio er et luftslott, så får jeg håpe du/dere sitter på mer info enn det som står i pressemelding.

Enig. Mohn har jo til og med støttekjøpt etter emi!

Herregud… Må folk roe seg ned litt.
Dette er et selskap som jobber med testing og studier.
De har over tid nå sett nok positiv effekt til å ønske å videreføre studiet (husk at covid er et sidespor for BGBIO, kreft er hovedsporet). Gitt positiv effekt har de ønsket kortere vei til markedet og allerede FØR ACCORD stenger ned har de altså startet med oppsett av en studie i et annet land.

Dette virker positivt for caset spør du meg. Negativt at Accord ikke fortsetter og sier WOW, let’s do this, men mye mer positivt enn å bare sitte her i ingenmannsland uten info i 2 mnd til.

3 Likes

Feitalnc: Som alltid er det lurt å lese børsmeldingen grundig, og ikke spekulere for mye før vi får mer informasjon.

1 Like

UK obviously not expecting a second wave…seems very short sighted to me…

1 Like

Enig med du.

«Ikkje få panikk!»

He he så du har sagt det hele tidennat det er bløff og at den er lurt på folk. Likevel så sier du at du har mengder av BgBio aksjer. Må si at det formelig drypper troverdighet av deg. Makan til tøv er det lenge siden jeg har lest.

Joda, i morgen blir det svalestup fra åpningen av Og den nedturen vil trolig vare ut uken, før det snur. Skal vi tro at nedturen blir på anslagsvis 20-25% frem til kursen flater ut. Dette gitt at det ikke kommer nye nyheter fra BgBio. Men nok en gang vil det nok være småaksjonærene og dem som kun satset på covid-19, som vil dra ned kursen.

1 Like

jeg sier at aksjen er hauset opp.

Jeg vil ikke si at den er hausset opp. Den spratt opp til 40 overnatten på en børsmelding.
(Så tok den en rask tur opp på 50-tallet, før den stabiliserte seg på 40 igjen).

skal ikke påstå men d er mine tanker.

Nei du sier BgBio er en stor bløff og at folk er lurt til å satse pengene på noe som er en bløff. Likevel hevder du at du sitter med mengder av BgBio aksjer. Evner du ikke å se det tøvete i slike motstridende utspill?

2 Likes

La det ligge @Londonmannen… Blir bare rot av det uansett…:slight_smile:

1 Like

føler at aksjen er hauset opp ja.så når d kommer sånne meld som i dag.

Vi trenger ikke kaste bort tid på slike kommentarer, fyller bare tråden med 0 info. Innleggene om børsmeldingen er allerede så langt oppe at få vil få lest dem.

fint da legger jeg den tråden død :smile:

Kjøpsmulighet imorgen. Denne kommer, det er jeg hellig overbevist om. Håper de får igang alternativt studie hvor Bemcintinib tas langt tidligere i sykdomsforløpet.

Kanskje ‘ The Donald’ blar opp for et studie i US?

Det hadde jo vært noe: ‘BGBIO’s Bemcintinib drug stops US Covid-19 pandemic and secures Trumps second term as president:joy:

3 Likes

Sønnen hans ble akkurat bannet fra Twitter i 12 timer for å poste om den andre medisinen de pusher, så de får nok finne en ny en nå ja :stuck_out_tongue:

Uansett, USA eller Brasil er ønsket. Begge vil ha nok smittede til å raskt fylle et studie. Etter oppstart og opplæring vil det gå mye raskere enn UK kunne fylt fase 3 studiet, så kanskje de totalt sett ender med å fullføre raskere med denne strategien. Men for mye uvisst enda. Venter i spenning på neste melding.

3 Likes

Enig,
Vil jo anta at BB ganske kjapt fyller på med mer informasjon og på bakgrunn av det du skriver er det ikke bombesikkert at det blir en katastrofe kursutvikling imorgen, antar at det er flere som gjerne vil ha med seg denne fortsettelsen.

1 Like

Bergenbios bemcentinib var ifølge meldingen den ledende kandidaten i studien. Selskapet har troen på at det fortsatt vil hjelpe i kampen mot coronaviruset.

1 Like

Dette var i høyeste grad uventet & ikke videre gode nyheter. Hvor mange % faller vi i morgen. Håper selskapet relativt raskt går ut med data og plan for progresjon i eget studie

1 Like