Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Satser fortsatt på fase 3 i oktober😬ikke solgt en aksje

1 Like

aktiviteten tar seg nok opp i nær fremtid:)

1 Like

Ligger stabilt og venter på oppstart av ny studie :slight_smile:
Tipper Q2 gir en indikasjon på når det er. (neste uke)

1 Like

Lite småprat her nå, nervøs stemning før i morgen? :stuck_out_tongue:

Stille før stormen… . Eller så kanskje bergenbio aksjonærer kun handler på nordnet.

Blir vel god stemning etter q2. Er vel ikke for mange overraskelser nå?

Vel, de sier fortsatt “i avsluttende fase av å sette opp en ny covid…” osv. Markedet ville nok veeeldig gjerne ha en mer definert dato enn det.

Håper de bruker litt tid i webcasten på å svare på spørsmål rundt denne testen.

Kreftresultatene er selvsagt bull longterm

Covid må avklares, helt enig. I realiteten er vel kreftresultatene på god vei inn i fase 3.Partner hvert øyeblikk? Bull også på kort sikt ,1-2 mnd med mine vurderinger

1 Like

Jeg sitter trygt og godt i min posisjon jeg, men vet hvor ustabil småsparer-aksjonærerne er på covid. De skjønner ikke at det er en bonus…

4 Likes

FPI i september er jo ikke ille. Litt urovekkende at de ikke sier hvilket land dette er i?

Earlyseptember hørte jeg🦻

1 Like

Der var 4 eller 5 lande markeret rød - høj forekomst af CoVid19. Mit bud Brasilien.

“Possibly in the next few weeks, early September”

1 Like

Sier i et land med høy forekomst av Covid 19 for BGBC020. Da slipper man samme problem som ved ACCord og for få pasienter. Utifra kartet ser det mest sannsynlig ut med USA eller Brasil.

1 Like

Det nevnes FDA og USA to ganger, min bet er USA

2 Likes

Men det var vel høy forekomst i Storbritannia også når de started ACCORD, men skrumpa jo fort inn.

Der har Elisabeth Maury også forsket i bemcentinib og CoVid19 gennem længere tid

Flere enn meg som har problemer med at presentasjonen faller ut eller er det bare mitt internett som kødder?

1 Like

Sliter her og

Jepp falt helt ut