Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

1 Like

Nå ser det ut som det skjer ting her igjen.

BergenBio har havnet på Investtech sin «svarteliste»:
https://www.investtech.com/no/market.php?CountryID=1&ref=startnoe24&p=staticPage&fn=wpArticle&tbReport=e24.20200821

1 Like

Tradingview sitt regresjonstrend tegning av det samme bildet:

2 Likes

Det trylles nok i kulissene :grinning:

Vedder 50 kroner på at Trond Mohn har kjøpt mellom 50 og 100k i dag

1 Like

hørtes utrolig bull ut, de har vel omtrent aldri truffet :rofl: :rofl:

1 Like

Enig, plukker litt hver gang vi dipper under 34 virker det som :slight_smile:

“De siste ti årene er Investtechs Holde-deg-unna-portefølje ned 97 prosent, mens børsen i samme periode er opp 137 prosent”

1 Like

Lett å fikse det når du tar med perioden før du putter den inn i porteføljen…
Min er NAS fra nyttår, får jeg en gullstjerne?

3 Likes

BerGenBio har gått ganske sidelengs i tre måneder etter en fantastisk opptur i april.

Mange investorer synes imidlertid nå å ha mistet tålmodigheten, og har de siste ukene gått nedover i pris for å komme seg ut av aksjen. Kursen har brutt ned gjennom den tidligere støtten ved 36,60 kroner og viser nå en fallende trendkanal på kort til mellomlang sikt.

Negativ volumutvikling svekker aksjen ytterligere og et videre kursfall indikeres.

Ukens Investtech: Hold deg unna disse aksjene

Alternativ tittel: selg aksjene billig så vi får kjøpt oss inn :money_mouth_face:

he he,nei d blir ikke aktuelt,dem skal jeg sittepå.synes d er forbannatull å skrive sånn om aksjen.

1 Like

Det er jo rene algoritmer fra Investech. De bommer ganske heftig noen ganger rundt emisjoner på de brevene de sender ut.

1 Like

Gjør de virkelig det? Sykt i så fall

Japp, blitt oppright av Christian Sveen Harto fra dem et par tre ganger etter et “gratis kurs” for å bli tilbudt premium produkt, men etter test periode sitter jeg bare igjen med at jeg presterer bedre på rene følelser enn når fokuset blir forstyrret av Investechs algo.

Jeg synes det er fantastisk med all vranglæren man er utsatt for i biotek-avdelingen.
I hvilken annen del av universet har man hele greien for seg selv? Alle de andre erfarne investorene har ikke peiling! Olje? Shipping? Nei!

Investtech sitt ukentlige horoskop!
Haha, det er fantastisk!

Ikke første gang Finansavisa er “helt på jorde” når de skriver om biotek.

Det må vel være tidenes største bom fra Investtech