Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Betyr å avbryte?

Edit:
Flisespikkeri, alle her vet jo ka det går i. Accord er avbrutt, ukri avsluttet spons, og bgbio kjører eget, New place, news upcoming New Phone who dis. Bare til å holde seg fast :v:

3 Likes

https://www.hopkinsmedicine.org/kimmel_cancer_center/clinical_trials/search_results/ABTC1701

Her går det fort i svingene. Liten oppdate=)

3 Likes

Det er jo ikke rykter. Sto i den interne mailen at de studiene som var med på Accord får fortsette under Recovery om de ønsker det. Spørsmålet er om Bergenbio ønsker det når det er så mange studier som kjemper om de samme få pasientene og de mest sannsynlig kommer bak fase 3 studiene i rekken.

1 Like

Flere artikkler viser at behandling av Covid er det som gjelder. Jeg tror En rask Covid oppdatering kommer til å ta BergBio opp. :crossed_fingers:

I går satt India rekord med 79k daglig Covid infeksjon, og situasjonen vurderes i forverring/ut av kontroll pga. spesielle forhold i landet med fattigdom osv! Mht. høye daglig pasient/infeksjonsrate, lavere kostnader og en indisk partner (Piramal Pharma) blir jeg ikke overrasket hvis India blir valgt som sted for Covid-forsøk.

1 Like

Selskapet som skal produsere medisinen for Bgbio ligger jo i India. så tanken er ikke umulig.

Hadde vært digg om de valgte flere land, USA og India for eks.

3 Likes

Med tanke på godkjenning så kan det vel være greit å ha sites i USA?
Eller kan en teoretisk insisk fase2 følges av en USA-EU fase3?

Hvis Godfrey har styr på processen. Forventer jeg, som han sagde ved Q2, at FPD ville komme tidlig september. OG DET ER JO SNART :ok_hand:

Med egen styring af forsøget, forventer jeg også langt hyppigere kommunikation om fremdrift eller ihvertfald at de melder en plan for kommunikation rundt forsøget.

Godfrey har virksomhedspræsentstion på Pareto conference på torsdag.

3 Likes

Det er sikkert blitt nevnt før…, men finner det ikke igjen, skulle resultatene fra ACCORD offentliggjøres?

Tallet pasienter er rett og slett for lavt til at det har noen verdi overhodet. Rent anekdotisk.

stemmer det, satt langt inne…
Da er det bare å vente FPD ila den neste uka:)

Men ja, det skal offentliggjøres.

Noen som følger med på intervjuet?

Til dere BergenBio entusiaster:

Kan ikke se at de har offentliggjort at de skal delta på denne:


20TH ANNUAL BIOTECH IN EUROPE FORUM

FOR GLOBAL PARTNERING & INVESTMENT
21ST-24TH SEPTEMBER 2020 | DIGITAL CONFERENCE

The 20th Annual Biotech in Europe Forum is recognised as the leading international stage for those interested in investing and partnering in the biotech and life science industry.


CEO BergenBio er confirmed speaker og BergenBio har en av 12 Spotlight presentasjoner. CEO er også paneldeltaker.

7 Likes

Så da virker det som vi får vite hvor samt mer om studien innen utgangen av neste uke (jmf intervjuet i går).

Ser frem til å forhåpentligvis komme over 40 kroner igjen :slight_smile:

2 Likes

Har noen link til dette intervjuet?

Jeg la ut link i fundamental tråden. Se fra ca 22min.

1 Like

ligger i fundamentaltråden

Ikke neste uke, men denne !
“we expect clearance this week…”

1 Like

Oversatt til biotekspråk betyr vel det i løpet av oktober…

3 Likes