Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Men det har heller ikkje blitt bevist i særlig grad over en relativ tid, med massive ressurser. Eg er litt opptatt av tiden det tar og ressursene som er tilgjengelige.

Fornybar, tusen takk veldig veldig bra :clap::100::+1:

Uten å gnage for mye på det så må eg si at accord var kun en stor stokk i hjulet. Ikkje f i h om det der var ærlig gjennomført. Det er eg helt overbevist om at var interesser av den feile sorten. (ikkje legg noe i det, sparker støv)

Uansett, bgbio på nye bedre veier, forhåpentligvis med rattet på rett side, god helg folkens og lykke til. :v:

Er vel ikke tvil om at det kommer en covid-19 studie.
Kan sannsynligvis gjøres mye raskere enn Accord=) og helt greit å bruke endel
penger på dette.

Synes likevel det er rart av kursen ikke har økt siste tiden. Tenker ikke på covid-19 , men at det er igang studie på glioblastom hvor man venter raske resultater om medisinen kan krysse blod/hjernebarriere. Dersom påvist effekt vil dette være en revulosjon innen hjernetumor og svaret kommer før jul.

Kort sagt. Risiko, men kan gå tigangeren før jul

3 Likes

Hva i alle dager? La fleinsoppen stå igjen ute på jordet.
Gå mot lyset, Altiexiles

2 Likes

hva mener du med d? er ikke helt med :grimacing:

Ja. Det er jo Soptember.
Forøvrig interessante fase3 studier på psilocybin i US om dagen. Kommer for fult!

1 Like

Dette er veldig viktig å få med seg om man skal se på verdien av denne studien. Den vil antakelig kunne gå mye raskere enn ACCORD.

Hva har de sagt om readout og timeline rundt glioblastom? Jeg sverger, dette selskapet har så mange baller i luften at jeg ikke klarer å danne en god oversikt. Det blir bare mer bull jo mer jeg leser.

Ceo nevnte vel at readout ville gå fort og fase 3 vil være igang i år…var noe sånt ca han nevnte webcasten fra trout

1 Like

Fornybar top tip: når det nye året ringes inn har BergenBio to covidstudier pågående…

7 Likes

det var vel rundt 4-5000 smittede i perioden mars/april så ikke umulig studiet blir gjenopplivet

Angående ACCORD, er det noen som har funnet noen offisielle kilder på at den er pauset? Jeg finner ikke noe særlig info om det, annet enn pressemeldingen fra BergenBio.

Står suspended. https://www.nihr.ac.uk/covid-studies/
Har publisert tidligere, ble da noe debatt om betydning av suspend.
Tolker ordet som satt på hold, altså en midlertidig situasjon.

1 Like

Jeg har store forventninger til, at Richard lever op til hans guiding i ugen. Bliver spændende at få klarhed på land, antal sites og FPD

7 Likes

Generelt pleier en prosjekt via privatsektor å gå raskere, mere effektivt og billigere enn om det blir utført på hel/del-offentligsektor, synes jeg! Viser til verdens dyreste stupetårn i Hamar :nerd_face: Også risikovurdering er mere precis og realitetsbasert når en skal bruke sine egne penger på noe. Det at bgbio skal selv kjøre Covid-prosjektet har gjort meg mere sikker at de skal lykkes. :crossed_fingers:

4 Likes

Opp 5-6 prosent i dag. Er det noen nyheter?

  • google bemcentinib på indisk *

Nei, ikke noe enda

Veldig god info. Mange takk

5 Likes

rimelig stille hær om dagen :frowning: :roll_eyes:

Caset er det samme, bgbio leder ann i AXL, alt med korona er litt oppi luften, men det fundamentale er det samme. Har kjøpt mer og sitter i ro med 70 %, prøver å trade resten en gang i blant med blandet suksess. Alt godt ned på 30 tallet er et svært godt kjøp. Long.

4 Likes

Aksjemarkedet er ikke noe sted for utålmodige sjeler…

håper d kommer posetive nyheter snart;-)