Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

d har du rett i :grimacing: :blush:

Støtter denne.

He lest meg litt opp se siste dagene og liker virkelig det jeg leser og hører. Er fast med 60% og justerer litt med resten etter hvor redd jeg er for USA.

Etter valget i US og vi ser hvordan det ligger an vil jeg opprette en portefølje med de aksjene jeg har mest tro på i 2021. Da vil jeg nok ta en mye mer langsiktig posisjon gitt at de fortsetter å levere.

Hvis det hemmelige landet er USA, så er vel i ettermiddag eller kveld det første realistiske tidspunktet for en melding, USA hadde fri i går.

4 Likes

Jeg er vel skrivende stund rundt 15 prosent ned i BergenBio. Jeg er ikke voldsomt bekymret for det. Posten utgjør ca 20 prosent av porteføljen i aksjer. Har ikke planer om å selge før 3-5 år. Jeg har troa på prosjektet deres.

1 Like

Veldig spent på melding fra selskapet som skal være rett rundt hjørnet. Satt bare å surfa litt på kveldingen, og kom over denne. Er dette noe interessant? Ber om innspill siden det er langt utenfor mitt fagfelt…

Beklager om den har blitt postet før/er gammelt nytt eller bare er tull. Si i fra så sletter jeg evt. innlegget.

2020.04.29.067983.full.pdf (80,7 KB)

1 Like

Ser ut til å være 4 mnd “gammelt” nytt, testet på cellekulturer. I ettertid har vi også fått kliniske studier som har gitt noe mer konklusive svar når det gjelder enkelte av medikamentene.

Flere som er spent på melding fra selskapet nå, ja…

Takk for svar!

2 Likes

For de som vet hvordan vaksineutvikling fungerer er dette ikke noe uventet.

3 Likes

“Clearance this week”.sa godfrey forrige uke…blir det denne uka vi får vite mer om bgbc020?

må komme denne uka!

1 Like

Mente han «this month»? Er det rom for «slip of tongue» hos ceo’er i børsnoterte selskaper?

Det er ikke urealistisk også å tenke ved gode resultater fra bgbios sin Covid trial, som hypotetisk må ikke ta lengre enn 2-3 mnd, kommer NHS å restarte AACORD trial for Bemcentinib igjen! Alt med kriterier, oppsett og infrastrukturer er fortsatt på plass, og de sliter med økende problem med pandemien. Det er nå samlinger i England redusert til 6 personer fra i dag!
Også det gjelder flere andre land! Verden er nå så desperat at noen land som Emirate har bestilt den russiske (aka. Putin) vaccinen!!! :flushed:

2 Likes

Han sa at han trodde at klareringen kom i forrige uke. Det var ingen garanti og åpenbart kom ikke klareringen innen den tidshorisonten han trodde.
Det er jo nærmest en dårlig spøk som ofte blir virkelighet når man investerer i biotech, alt tar lenger tid enn man tror. Er vel forhåpentligvis ikke så langt unna.

Han mente nok “most soon” tenker jeg.

På Paretos sin presentasjon sa han tydelig at FDP uansett skjer i september!

2 Likes

sikker på han ikke sa “anytime”?

Jeg synes det ser ut på ordrelisten som at det er en storkar som ikke har fått med seg at en ny studie blir lansert når som helst. Man ser at det blir solgt inn i styrke. Den karen vil nok få seg en overraskelse :hammer_and_wrench:

Han sa “this week” men det betyr “next week” der han er i fra, og de bruker ofte “next” og “coming” om hverandre, så det kan like godt komme over helgen.

Spøk til side: Det ligger forsåvidt en big guy og kjøper også. Volum tiltrekker volum.

Er ikke dette en sterk konkurrent til BergenBio i ALM? 1L though

https://ir.fortyseveninc.com/static-files/0f037510-1313-4bfc-bb28-7dc844dd3084

Jeg så nettopp på BBC at Astra vaksinen ble satt på hold på kort tid for å sjekke om denne pasienten kunne ha blitt dårlig av noe annet enn vaksinen. Det ble også uttalt at en pasient var blitt syk av en uforklarlig måte også for noen måneder siden men da ble ikke testingen stoppet. Det ble også forklart at dette er helt vanlig praksis. I ventetiden så vil man undersøke hvorfor denne uforklarlige illness oppstod.