Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Visstnok flere rapporter , blir vel trukket

1 Like

Mht. forskjellige mechanism of action & target (AXL vs CD47), forskjellige adminstrasjonsmåte (po vs iv), innlagt vs outpatient, bivirkninger, monoterapi vs komb. (fant ingen article enn invitro mono. forsøk) og mm. velger å ikke bruke ordet ‘konkurrent’ for dem! De begge kan bli commertialisert uavhengig av hverandre syns jeg. Akkurat som NSAID gruppe (Ibux , Voltaren osv) hvor alle selger uavhengig og godt :nerd_face:

Synd det ikke snakkes mer om BergenBio i norske medier, ref dagens artikkel på NRK:

Fordi BergenBio ikke har bevist noe som helst enda når det kommer til corona.

1 Like

Fordi BGBIO ikke lager vaksine.

Det er da feil.

men de lager ikke vaksine så de er ikke relevante i en vaksinediskusjon.

Jeg stoler på Mohn senior. En utrolig eier! Pga det ordener seg det mener jeg. :slight_smile:

Hva har de bevist? Som er dokumentert?

Ingen har bevist noe som helst hva corona og vaksine angår. Mao; bergenbio er hverken bedre eller verre. I likhet med andre har de et lovende produkt som mangler tilstrekkelig testing med påfølgende dokumentasjon.

2 Likes

En eldre pasient i Norge ble behandlet for å så bli frisk. Det var bagrunnnen for at de ble tatt ned i accord og bakgrunnen for at bgbio nå kjører nye studiet på covid

1 Like

Dette er en pluss artikken, men man får et lite utdrag…

5 Likes

Har ikke Moderna med flere, som har gått til fase 3, vist at deres vaksine har laget antistoffer? Dette er jo dokumentert? Så skal fase 3 vise om den gir bivirkninger og se hvor holdbar den virkelig er på en større brukermasse?

BergenBio og den eldre damen er noe som gir mening, og basert på antakelser fra den episoden så mener de at den har en effekt. Og det er dette ACCORD og trolig den nye studien skulle bekrefte.

1 Like

Likte den jeg :+1:

Blir kanskje trukket tilbake før åpning?

Tenker du bruker formye tid på ting som ikke betyr noe

Ja, kan være en sell wall

1 Like
  1. sjeldent vits å se på ordreboken før det er <3 min igjen
  2. selger man 100k i en aksje er det særdeles få som er “dumme nok” til å bare dumpe de ut i en post som det der. Er mye å tjene på å være litt tålmodig og det vet du om du eier 100k aksjer
2 Likes

Godt poeng at det finnes shortpool aksjer i BGbio, så hvem som helst kan lage en 100k salgsordre før åpning.

2 Likes

100k posten sitter fast! Ikke trukket tilbake!!! Sååå…

Meld fra til Mohn så tar han den👍

1 Like