Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Ser at pancreas nå er i fase1, ikke lenger i set-up, så da kan vi vel vente first-patient-dosed melding snart. Ellers en flott presentasjon, de første sidene er imponerende da.

8 Likes

« “I hear the whole time: ‘the vaccine is going to be the end of the pandemic’. Of course not!,” the Belgian said. We don’t even know if the vaccine is going to help all population groups. We are getting some signs now that it will help for one group and not for the other," he said. And then if we have to order different vaccines, what a logistical nightmare!"

2 Likes

gøy å se hvem som er arctic sec sin analytiker:)

1 Like

https://www.cnbc.com/amp/2020/09/15/coronavirus-latest-who-data-on-deaths-cases.html?__twitter_impression=true

Under 1000 nye tilfeller i S-A. Og det før bgb er igang.

Ja, lad os så få den melding om Indien, så vi kan få bekræftet Bemcentinibs positive effekter på CoVid19. Så vi kan få stoppet den pandemi…

3 Likes

Første hinder er vel dagens Rek-møte

Er vel egentlig ingen som forventer at den godkjenningen ikke skal bli gitt, men det er er vel et formelt steg man må gå igjennom.

Husker ikke, skal REK behandle både India og S-A i dag?

Har vært i nano tidligere… tok 6 mnd da

Hvis Engelsk protokoll (ACCORD) blitt brukt kan vi regne på positivt utfall mener jeg. :crossed_fingers: :crossed_fingers:

1 Like

Hva var det de skulle godkjenne der?


Protokollen danner grunnlag for søknad om godkjenning av legemiddelutprøvingen hos SLV og REK og ev. andre godkjenningsinstanser

Det husker jeg ikke i farta. Det var vel paradigme studiet tror jeg. Kostet Costa jobben. Sjekk på nanotråden👍


Helt utrolig at 125000 i gårsdagens handel var short. Mer sannsynlig at dette var handle gjort tidlig mandag, men som av en eller annen grunn ikke ble rapportert som det skulle.

Stemmer, ble et salig surr.

Måtte de brenne! Tror de skal slite med denne shorten :crossed_fingers:

2 Likes

Akkurat de ordene har jeg sett utallige ganger siden 2017 om shorten i Nano :stuck_out_tongue_winking_eye:
Får håpe den endelig blir sann her da :grin::+1:

Hehe. Ja. Jeg har følgt/følger med Nano. Gi oss godkjenning av studiet i India, så sliter de.

1 Like

Det kan også være at de har shortet fra en annen konto på mandag morgen (dvs har samarbeidet med en annen aktør). Fra en konto med null kan de shorte 430 000 aksjer uten å bli synlige. Det burde holde godt for å skape et rykk ned og utløse stoploss. Men det bør også være mulig å trigge stoploss uten short, så vi vet ikke sikkert hva som utløste mandagens fall.

Interessant at de solge 125 000 i går, av et totalvolum på 298 000, uten at kursen falt.
Ut fra hva jeg husker av tall fra andre selskaper, så er dette en høy andel, men skal se om jeg får regnet på det.

Må være risikosport å shorte denne nå. Men det stopper dem tydeligvis ikke. De har en enda større shortposisjon i Photocure.

1 Like