Blir spennende å se om det kommer noen hyggelige nyheter i forbindelse med presentasjonen på Sachs Biotech i dag.
komm ikke noe posetivt i dag!!
Du mener at det ikke kom nyheter om covid-studien?
Det vil nok ikke bli formidlet først i selskapspresentasjonene, men kommer i børsmeldingene.
Kommer aldri noen bomber på slike investorkonferanser. Jeg pleier å se presentasjonene likevel, av og til kan man lære noe nytt og man prøver jo alltid å lese mellom linjene.
Nå må den Regionale Jesusklubben få ut finger’n så kveltakshortersvina får seg smekk på pungen !
Coronapandemien er tydeligvis ikke alvorlig nok for REK
Gårsdagens webcast ligger ute på hjemmesiden.“very near future” ble sagt…
Oktober nærmer seg med stormskritt
Er vel dog kun REK vi venter på nå før de kan starte
I tillegg til “FPI in very near future” så sa han at “ethics clearance has been received in South Africa”. Så da venter vi ikke på REK men på FPI
“Regulation and ethic clearence has already been received in South Africa”
Vet ikke om det er tilfeldig at de har endret status på sin pipeline for AML og NSCLC (første og tredje) også forMDS studien
siden presentasjon i juli:Dette tolker jeg som «clearance» i Sør Afrika, men ikke hos REK. Det ville vært børsmeldt.
Ja, det burde vel helst vært børsmeldt. Men de har allerede skrevet “with the first patients due
to be treated imminently, pending clearance by the Norwegian Regional Ethics
Committee”. De er vel ikke forpliktet til å melde REK i en egen børsmelding før medisineringen starter?
Uansett er det jo India som virkelig vil sette fart i sakene. Hvis de får organisert det fornuftig der bør de få data ganske raskt.
På den siste sliden i presentasjonen som viste tidslinjen med forventede nyhetsoppdateringen
er september «tom». Trodde vi forventet store nyheter en av disse dagene?Samtidig står det i pipeline Q3 20 FPI. Så det gir deg svaret. Men det er viktigere at det blir gjort på riktig måte enn om det glipper noen dager inn i okt.
På tide med melding om innside/Mohn handel for gi bremse på shortsen som slakter kurset!
Kanskje det er Mohn som har lånt ut aksjene til short siden han sitter veeldig long?
Det burde helt klart meldes da det nevnes i foregående melding. Hadde ikke sett for meg at den kunne handles under den tidligere bunnen på 32ish pre Sør Afrika.
Jaja. Sitter long med komfortabelt snitt. De neste 4 månedene blir spennende, og jeg er i god tro
Mohn låner ikke til short @Saltimaten