Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

25 sites. Var det ikke kun 8 sites i 1. Omgang Accord?
Vi må håbe at lægerne bliver bedre til at opfange patienter i niveau 3-6 på skalaen.

Det ser ut at Shorten har ikke tenkt å slippe balletaket på BGBIO! Det minner meg om 100k posten som dukket opp fra tidlig morgen forrige uke og holdt brems på kursoppgang!

Det blir vel som å slåss mot vindmøller nå fremover …?

Nytter ikke å se på ordreboken 30min før åpning. Masse jalla der.

Hadde virkelig ikke vært noe fornøyd med en 700k post short i BGBIO nå…
Vi er tilbake i samme situasjon som da kursen var 40 + og i TILLEGG er

• studien større ift antall steder
  • mindre ift antall medikamenter som testes
  • BGBIO har en egen test på samme medikament i et annet land
  • Vi har positive indikasjoner mot kreft

S**** så stressa jeg hadde vært med 700k i short…

6 Likes

Roboter blir aldri stressa.

3 Likes

Roboter får instruksjoner og penger fra noen

Robotene reagerer ofte på signaler i nær sanntid - som f.eks kraftig økning i kurs & volum :smiley:

Disse fondene er vel algoritmedrevet og handler nesten utelukkende på trend/statistisk analyse. Får vi et løft på høyt volum, så begynner de fort å dekke inn.

Det er nettopp det. De fleste anså det som meget sannsynlig at dette ville gå i bølger. At man da avlyser et studieprogram bare fordi man på kort sikt har redusert smitte, virker utrolig korttenkt. Det var heller ikke snakk om milliardinvesteringer som det var viktig å kutte. Hva var oppsiden i å kutte det, noen millioner? Fremstår totalt løk imo. Men, men, water under the bridge. Overrasket over at kursen ikke går mer på dette, kjøpte mer i dag selv. Gleder meg til India-annonsering!

2 Likes

De som selger nå er vel de som kom inn billig forrige uke. Tror den kommer til å gå mer utover dagen så snart de billige aksjene fra forrige uke er solgt.

3 Likes

Skal lukke denne ned og fokusere på noe annet nå.
Gitt disse nyhetene + den latterlige shorten kommer aksjen til å gå kraftig i dag.
Bare å glede seg. Fåfengt å følge med på hver krone opp og ned i starten :slight_smile:

4 Likes

Hakon, mest av alt reagerte jeg på måten du skrev til meg. Derfor det krasse svaret.

Jeg tror også på ACCORD, og skrev for flere dager siden:

Det er mange bidrag til å bekjempe Covid-19. Bem. kan være et av de større. Ha en fin dag.

2 Likes

Utrolig at aksjen er såpass billig etter siste melding, varer neppe veldig lenge.

England åpner vel kl.10 Forstod det slik at BGBIO har mange fan i UK?

Lurer litt på hvordan fordelingen er mellom UK og Norge ? Noen som vet?

Fordi Mohn har 26% så blir jo Norge dominerende. Men likevel har Norge 88%.
Så kommer Sverige, UK (2.49%) og USA.
Selv om UK har 2.49% av aksjene har de bare 0.3% av aksjonærene, så det er større aksjonærer i snitt enn i Norge, til tross for at vi som nevnt har Mohn. Det er vel ikke overraskende at de større handler mer internasjonalt.

UK records another 17 Covid deaths in 24 hours and 5,693 new cases – 46% higher than last Sunday – as 60% of Wales’ population will be in lockdown from 6pm tomorrow

• Cases brings UK’s total to 434,969 while another 17 people died of disease
  • Today’s death toll brings total number of deaths during the pandemic to 41,988
  • The 5,693 cases reported today marks the highest Sunday figure since April

Som oftest er ikke minuttchart noe man skal bruke så mye tid på, men på dager som i dag kan det være greit

Bestandig dukker opp store bremseposter! Shortsen jobber hardt!

1 Like

Er det noen sjanse for at ACCORD data og data fra Sør-Afrika + India kan slås sammen til de 60+60 mon tro? Selv om det er forskjellige regimer skulle det være ganske likt oppsett ikke sant?

Men det skal kjøpes tilbake. Greit å ha shorts på når man etterhvert begynner å steke og svette.
:fire: :shorts: :sweat_drops: :sweat_drops:

Vi får se hvor lenge blokkeringen på 31,1 holder. Hvem andre enn shorts kan det være som legger ut en slik skremmepost? En normal selger ville vel porsjonert litt mer forsiktig.
Men må også regne med at en del tradere er inne nå. Da er det naturlig med noe konsolidering på vei opp.