Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

kansje på tide for dem å reagere å få fingern ut av rompa :grimacing:

1 Like

Ser den den angående india. Men det var vel kun 5 sites der som var aktuelle?

5 steder i Sør-Afrika og 7 steder i India

Verdt å nevne er det også at når ACCORD ble startet opp tidligere i år, var planen å kjøre studien på 6 ulike steder. Når den nå nylig er startet opp igjen, vil den kjøres på 25 ulike steder :slight_smile: i kombinasjon med økende smitte i UK kan dette gå kjapt.

1 Like

Med utviklingen i UK lurer jeg litt på hvordan kursen kan være som den er men sånn er det da.
Beskjed om FPD er med den alvorlige situasjon i UK ikke en spørsmål om den kommer men når den kommer.

De sa vel noen uker fra meldingen kom før de var i gang der. S-A derimot “imminently”.det var 24 september

Kjøper litt BergenBio med tanke på SITC og lungekreft. Covid som en bonusmulighet =)

1 Like

Takk for informasjon.

Vil du ha oppdatering hvis jeg selger og?

2 Likes

Nei, jeg prøvde å hente om at slikt blir støy :slight_smile:

Men nå fikk du meg til å le. Humor er bra. :blush:

FPD i UK er jo allerede meldt. Kan vi vente det igjen? Satser heller på melding om Accord 2 fully recruited innen et par måneder. Da snakker vi om fyr på bålet.

1 Like

Jo, vi kan forvente det igjen etter min mening.

Ja. 4fokkingstegn :rofl:

Hvis du skal melde salg håper jeg du gjør det med stil, meld gjerne et par dager i etterkant og at du selvfølgelig gjorde det helt på topp :wink:

Artig at du nevner det, jeg kjøpte faktisk bgbio 12.mars til 11,81 og solgte 15.mai til 46,10 :slight_smile:

#truestorynot

1 Like

er ikke mye fornuftig som skjer med denne aksjen når d ikke er anet å skrive om kjøp og salg av aksjen,håper dem får fjærna serupen sin å reagerer snart!!så d går ann å få noe posetivt å skrive om på denna serup aksjen :grimacing: :stuck_out_tongue:

Rekk opp hånda alle som kjøpte aksjer i dag

  • Jeg
  • Nope
  • Solgte, faktisk

0 stemmegivere

N=32 regner jo flesteparten som godt nok statistisk grunnlag til å få accelerated approval, så da duger det vel til mitt formål og.

Ser ut til at jeg har handlet kontrært med markedet i dag. Det kan bare bety én ting.

1 Like

https://mesothelioma.net/mesothelioma-news/british-study-to-test-new-drug-for-relapsed-malignant-pleural-mesothelioma/

11 Likes

Lånt fra Hegnar forum ikveld. Rimelig seriøs artikkel fra kineserne, tittelen taler for seg selv,
“AXL promotes SARS-CoV-2 infection of pulmonary and bronchial epithelial cells”. (Lunge celler)

ACCORD back on track i UK som nå har 3800 innlagte pasienter. Dette kan bli ekstremt spennende selv for norsk bingo-tek på OSB.

Øker.

19eba655-a2f7-4a0f-a794-a04aad176a7a.pdf (1,3 MB)

15 Likes

:ok_hand:

Taken together, our ndings suggest AXL may play an important role in promoting SARS-CoV-2 infection of the human respiratory system and is a potential target in future clinical intervention strategies.

1 Like