kansje på tide for dem å reagere å få fingern ut av rompa
Ser den den angående india. Men det var vel kun 5 sites der som var aktuelle?
5 steder i Sør-Afrika og 7 steder i India
Verdt å nevne er det også at når ACCORD ble startet opp tidligere i år, var planen å kjøre studien på 6 ulike steder. Når den nå nylig er startet opp igjen, vil den kjøres på 25 ulike steder i kombinasjon med økende smitte i UK kan dette gå kjapt.
Med utviklingen i UK lurer jeg litt på hvordan kursen kan være som den er men sånn er det da.
Beskjed om FPD er med den alvorlige situasjon i UK ikke en spørsmål om den kommer men når den kommer.
De sa vel noen uker fra meldingen kom før de var i gang der. S-A derimot “imminently”.det var 24 september
Kjøper litt BergenBio med tanke på SITC og lungekreft. Covid som en bonusmulighet =)
Takk for informasjon.
Vil du ha oppdatering hvis jeg selger og?
Nei, jeg prøvde å hente om at slikt blir støy
Men nå fikk du meg til å le. Humor er bra.
FPD i UK er jo allerede meldt. Kan vi vente det igjen? Satser heller på melding om Accord 2 fully recruited innen et par måneder. Da snakker vi om fyr på bålet.
Jo, vi kan forvente det igjen etter min mening.
Ja. 4fokkingstegn
Hvis du skal melde salg håper jeg du gjør det med stil, meld gjerne et par dager i etterkant og at du selvfølgelig gjorde det helt på topp
Artig at du nevner det, jeg kjøpte faktisk bgbio 12.mars til 11,81 og solgte 15.mai til 46,10
#truestorynot
er ikke mye fornuftig som skjer med denne aksjen når d ikke er anet å skrive om kjøp og salg av aksjen,håper dem får fjærna serupen sin å reagerer snart!!så d går ann å få noe posetivt å skrive om på denna serup aksjen
Rekk opp hånda alle som kjøpte aksjer i dag
- Jeg
- Nope
- Solgte, faktisk
0 stemmegivere
N=32 regner jo flesteparten som godt nok statistisk grunnlag til å få accelerated approval, så da duger det vel til mitt formål og.
Ser ut til at jeg har handlet kontrært med markedet i dag. Det kan bare bety én ting.
Lånt fra Hegnar forum ikveld. Rimelig seriøs artikkel fra kineserne, tittelen taler for seg selv,
“AXL promotes SARS-CoV-2 infection of pulmonary and bronchial epithelial cells”. (Lunge celler)
ACCORD back on track i UK som nå har 3800 innlagte pasienter. Dette kan bli ekstremt spennende selv for norsk bingo-tek på OSB.
Øker.
Taken together, our ndings suggest AXL may play an important role in promoting SARS-CoV-2 infection of the human respiratory system and is a potential target in future clinical intervention strategies.