Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Etter torsdag er det sikkert alt for tidlig til at BGBIO kommenterer den nye situatsjon mht tweet om WHO og Gilead. Men hva får vi å høre i den uka som kommer? :wink:

Hvilken tweet? Noe nytt om WHO og Gilead?

17 Likes

Takk😊

Er dette gammelt nytt?

1 Like

Dette blir spennende og viktig.

Targovax Abstract number 361

BergenB Abstract number 362

16 Likes

Logdec, den er kjent ja. Kommer også snart en oppstart i pancreas også. Oppstart i begge disse forsøkene har nok blitt litt coronaforsinket.

29,5 NOK Hvordan er det mulig ikke sant? Men det skjer vel, ikke mye vi kan gjøre med det. TTT og det har vi vel. Lykketil, fremtidens kurs er den vi skal heie på. :zap: :last_quarter_moon:

1 Like

alt er mulig med bergen bio. :scream:

Nå er det såpass tett program ut året med høyst sannsynlig news at eneste spørsmålet for meg er om vi kommer lavt nok til at jeg blir tvunget til å laste opp mer. :wink:

Nå setter vel Moderna igang propagandamaskinen sin for fullt slik at prøvekaninene for den lynfremstilte vaksinen skal stå i kø. Sikkert mulig å kjøpe lodd på 29 tallet helt frem til det smeller.

Jeg kjøpte for første gang i år og er investert i BergenBio kun for Covid-19-studiene

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Sliter litt med samme problemstilling. Mulig jeg vurdere å øke etter mer info på q3

Så på denne på NRK i går og inntrykket jeg sitter igjen med er at en trenger like mye en behandling som virker som en vaksine.

Nå er der vel ikke så mye alternativer til vaksinene som er i de forskjellige selskapene men får inntrykk av at de mest omtalte og ledende studiene er innen området genteknologi og det får en til å tenke…
Tror det blir en meget stor andel som vil takke nei til tidelig vaksinering.
Det å utvikle i all hast en vaksine bygget opp på helt nye prinsipper innen mRNA under en pandemi , ja , hva med langtids bivirkninger?

Kommer dette inn under genmanipulering som har vært diskutert opp og ned av politikere m.a.
Mente der var stor motstand innen enkelte politiske partier jeg men her setter en igang og jobbe med genmodifisert …nei , jeg tar nok feil et sted, men hvor?

Etter å ha sett programmet på NRK og fått forståelse av at en behandlende medisin er vel så viktig som vaksineutviklingen som pågår så er det helt sprøtt å se kursutviklingen i selskapet de siste månedene. BGBIO representerer det største tapet i min portefølge samtidig med potensiale til å bli et av de første og største som kan lykkes i å få på markedet en behandlende medisin (sammen med andre).

Det meste ser ut for å ha feilet totalt så langt så dersom BGBIO klinker til hær så må det bli en vaccibody max :slight_smile:

1 Like

Lykketil til Voleon, hvergang med gode nyheter må de øke sin beholdning. Igår økte de igjen.

Hadde Bemcentinib vært utviklet av et BP så hadde situasjonen vært helt forskjellig. Spesielt dersom det hadde vært amerikansk.

BgBio er verken et BP eller amerikansk og må kjempe seg frem for å bli sett. Jeg tror dette er en ulempe i en situasjon der det er gått storpolitikk i å få frem en medisin som funker.

2 Likes

helt enig.hadde selskapet eksistert i usa så hadde tingvert helt annerledes.har mistet troen på bergen bio,et lite selskap i norge blir oversett av mengden🤔

@lasseht, det har jeg ikke. Fotfeste i Covidstudy, SørAfrika og India gjør at jeg er meget positivt at dette dreier seg om TTT. Husk at BergenBio har samarbeid med BP10, og alle følger alle når det dreier seg til slutt om $$$€€€

2 Likes

Bare vent… Fpd X3 og who og den flyver

1 Like

Nei BgBio er hverken BP eller amerikansk, men de har vel heller ikke noen godkjent medisin pr. idag.
Det er vel primært allerede godkjente medisiner man ønsker å benytte ifb. med behandling av Covid-19.