Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Fylte på forrige uke, tar enda mer lodd nå. Med UK og mange andre land i lockdown så kommer BGBIO til å være en trygg havn for de fleste. Får vi noen data 06.11 mon tro? Jeg satser litt på det :slight_smile: FOMO muligens om hjørnet da både jeg og Mohn syns dagens kurs er latterlig billig.

etter 1,5 time halveis på volume av fredag

5 Likes

Ser for meg en fin uke frem mot presentasjonen på fredag. Innfrir de da kan det bulle videre.

4 Likes

Bgbio går høyt ut i forkant av r&d Day på Twitter. Får ikke limt inn tweeten med bgbio og Wendy Murray. Bør vel forvente noe spennende vedr covid 19 og axl

6 Likes

12 Likes

Hvis det er hold i det ryktet der så betyr det vel at Voleon har lyst til å dekke shorten uten å kjøpe i markedet.

4 Likes

Det er i såfall hele shorten i BgBio såvidt jeg kan forstå. Noe usannsynlig?

Rapporterte shortede aksjer: 947 374 (1,08% av selskapet)

Det er Voleon som står bak hele.

1 Like

Det er Hegnarforum. Sannsynligheten for at det er bullshit er som regel 99%

5 Likes

:ok_hand: 11:53 med bra volume!

Da kom nettop invitasjonen til R&D dagen i postkassen.

Ser ganske utenlandsfokusert ut.

3 Likes

Stadig drypp fra forskning som indikerer at det vil være stort marked for behandlingsalternativer for Covid-19 i lang tid, kanskje all fremtid…

3 Likes

Får vi melding om FPD fra india imorgen? spennende uke

Tja. Kanskje det.
Akkurat nå er jo UK mye verre en de offisielle tallene fra India målt opp mot antall innbyggere, så jeg venter heller på enrollment complete fra UK i løpet av November? Antall innlagte på sykehus nærmer seg der UK var tidlig Mai, og med flere sykehus, og færre kandidater kan det gå fort nå.
Det sagt går jo UK inn i ny lock down fra torsdag(?), og kurven vil vel falle igjen etter at den peaker 10 dager ish etter lock down. Dvs samme trykk på sykehusene minst frem til jul.

La oss nå håpe sykehusene ikke mister kontroll.

5 Likes

Noen som har sett på verdi av godkjente covid-19 medisin? Budet på remdesivir bar vel på noen hundre milliarder.

En ting er sikkert…går BGBIO videre til neste fase i Accord så løper kursen bananas!

Var det denne du tenkte på @eiken?

https://www.lexology.com/library/detail.aspx?g=05ee5b1f-66c8-48f2-bc56-0bdb34014faa

Remdesivir dro inn 870 mill USD bare i Q3…

4 Likes

Og det kun til corona pasienter?

Medisinen er jo ubrukelig til alt og har ligget på lager i årevis, så ja det må være 99% på Corona, men man må jo huske at mange land har kjøpt større lager i panikk der de var sikker på at det skulle virke.
Har sett noen analyser for Bemcentinib med prising av medisin rundt 4000 dollar for en 14 dagers kur.

Så om man har kalkulator med nok solceller er det bare å sette den på ON.

Sinnsykt om det skal være prisen i dagens pandemi.