Det er sagt at det skal komme oppdatering så fort det lar seg gjøre. Studiet vil også gli over i et fase 3 om det er gode resultater, her haster ting så, blir morro å følge.
link?
Fatter ikke hvorfor denne ikke har gått mer, skal lete lenge etter en tilsvarende mulighet. Kan vel ikke være kun rep emi spøkelse som holder den igjen?
Rep.emi spøkelse?
Who knows, men plutselig så stikker den. Måten den handles på nå så kan det se ut som noen hamstrer aksjer. Når de har fått nok så
Ja, altså at de ikke har bekreftet eller avkreftet det enda. Er det eneste jeg kan se som holder denne tilbake, og nå har den lagt under emi kurs lenge, så samtlige har hatt god tid til å plukke så derfor mener jeg at de burde ha kommet med en melding på dette asap.
Jeg tviler litt på at det er det som holder den tilbake. Hadde vi fått oppdaterte lister kunne vi sett hva som foregår i kullissene.
Det kan tenkes blandt mangen andre alternativer :
• Institusjonelle aktører er ikke spesielt hissige på grøten de som følger selskapet tettest fikk fulltegnet i emi. Det er hvertfall ikke kamp mellom flere store, da hadde kursen gått daglig.
• Det lastes i det stille (det ser vi klart i chartet)
Trolig algoritme handel. Kursen styres, får opp selgersiden og tar et jafs. Rinse and repeat.
Jeg er egentlig overrasket at kursen ikke går 4-15% daglig, gitt den enorme pressedekningen.
Det er høy risk og nåløyet trangt, om man ser på Covid 19 aleine.
Jeg mener R/R er veldig bra her nå, i Biotech sammenheng. Det kan også tenkes at R er bedre desto mindre den går fram til melding. Færre som utelukkende kjøper på Covid-19 ACCORD studie og derav færre som skal ut døren om det ikke blir gull.
Veldig spennende tider, det skal være sikkert.
Jeg tenker at det er fint at kursen holdes nede. Vi kan kjøpe mer og fallhøyden er mindre. Ved god virkning tar det av uansett.
Bergen, Norway, 13 May 2020 - BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), will announce its
results for the first quarter 2020 on Tuesday 19 May 2020.
Er vel ikke umulig at der kommer noe mer kjøtt på bena i forbindelse med neste ukes presentasjon. Spennende blir det uansett.
Aksjen kommer sikkert til å gå på meldingen om meldingen, før den store meldingen
Husk nå at de fleste bare får milde symptomer.
Tror bemcentinib bare vil bli gitt de som blir innlagt på sykehus.
Tror du ikke dem vil unngå akkurat det om mulig. At alle i risikogruppen med Milde symptomer får?
@InVivo, Litt uenig! Også uenig med de som mener profylaktisk behandling!
Mht. stoppe spredning og usikker hvem som kommer til å bli dårlig/innlagt, også økonomiske konsekvenser for samfunn og økonomi, karantene osv. , er det logisk å tenke (som en klinikker) at alle som får positiv Covid-test bør ta tabletten
Også ikke glem at: Bemcentinib er en safe kapsel motsatt Remsedivir som iv medisin med 50 % alvorlige nyre og levertoksisitet!
Tror til høsten blir det hurtig test og Bemcentinib ( dersom positiv) som løsning for åpning av samfunnet .
Samt helsepersonell og annet personell med samfunnskritiske oppgaver.
Hvorfor det?
Hvorfor vente med å gi folk Bemcentinib til de blir lagt inn?
Det koster tid, penger, tar opp kapasitet til helsevesenet og unødvendig fysisk og psykisk lidelse til de som blir syk.
Det er jo mye bedre at folk tar en runde “Paracet” når de kjenner på symptomene. I verste fall går det liv tapt ved å vente.
Og som alt annet : det er best å ta problemer tidlig.
Det er bedre å male huset hvert tiende år enn å la det gå så langt at man må bytte hele ytterkledningen, stenderverk osv.
Noen tanker om salgspresset vi ser i bgbio nuh?
Enig i utgangspunktet, men man vet jo ikke hvem som er i risikogruppen.
I prinsippet kan alle bli veldig dårlig, risikere varige men eller stryke med.
Hvis du får covid-19, eller iallefall tror du har fått det, vil du da ta sjansen på å finne ut om kroppen din rydder opp i sykdommen?
Eller vil du ta en runde med tabletter som du vet sikrer deg?
Jeg tror de aller aller fleste kommer til å ta Bemcentinib hvis de frykter egen død.
Hva mener du med det?