Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

1. J.P. MORGAN . +98 000 +20,31% 580 541 0,67%
  2. MORGAN STANLEY +100 +0,02% 525 100 0,61%

Bare lytteposter i grunn.

1 Like

Om de 50 største aksjonærene sitter eller øker, så er det kun max 20 mill aksjer igjen. Ting kan gå fort om 2-3 store hvaler vil inn på samme tid i løpet av noen dager :sunglasses:
Mye publisitet de siste dagene. Forvaltere, fond og kjente finansfolk kjøper… it’s all good👌

3 Likes

Hvis medisinen mot covid-19 virker som forventet så er det bare starten på BGBIO-eventyret.

3 Likes

Veldig få virker til å forstå … Ihvertfall hvis man ser på kursen … Dette kan komme til å eksplodere så ut av det ville H***vette!! … og hvermannsen står igjen på perrongen å måper!(?)! R/R er helt EPISK! :sunglasses:

4 Likes

Ja, knapt noe interesse fra Biotech gutta her på sentralen, forundrer meg i grunn. Selv ikke risikoperverse TIère er å spore.

1 Like

La de komme senere, ingen grunn til å selge nå før de neste resultatene kommer.

1 Like

Alltid undret meg over den neglisjeringen, men konkludert med at jeg sitter med en black horse. Ganske godt bekreftet det så langt.
Et engasjert fagmiljø med investigator sponsored studier, og vitenskapelige studier med Merck har bare blitt skudd til siden her inne…

Når det er sagt sitter nok en del med sine lodd, og er lojale til de. En del i minus, og en del i pluss.

4 Likes

Denne bør leses!
Her er så mye jeg kunne tenkt meg å uthevet og lagt inn her, men det blir for mye jobb.

https://www.pharmaceutical-technology.com/features/covid-19-uk-accord/

8 Likes

«The government has only publicly declared the name of one the six therapies – BerGenBio’s investigational drug bemcentinib». :thinking:

3 Likes

God morgen :blush: blir en spennende dag!

2 Likes

Blir spennende å se om all denne positive presseomtalen ,og de høye forventningene til dobling av kurs får noen effekt i (børs) dagene fremover.
Lotto med beste odds dette🕺🏻

2 Likes

Kjempespennende dag, ja. At vi ikke har detaljer om hvem andre britiske helsemyndigheter har inngått samarbeid med og at BGBIO er første selskap ut, tolker jeg som et signal om at troen på suksess er stor :partying_face:

6 Likes
1 Like

Mye snakk om denne rep emi. Burde de ikke sagt noe om denne til nå? Pleies det å bli meldt om det blir noe eller ikke? :thinking:

Edit: Mye var kanskje å ta litt hard i😂

2 Likes

14 dage tror jeg

3 Likes

Mulig dumt spm men, når vil emi aksjene være på konto?

1 Like

Du får utdelt et antall aksjer og rett til å kjøpe dem basert på antallet aksjer du hadde før emisjonen.

1 Like

Så di er allerede i omløp?

@vcp?

Nei. Det vil eventuelt bli utstedt nye aksjer.

2 handelsdager til Q1 2020
Dette en av de mest spennende Q rapportene imo. Ser fram til å høre for ikke glemme, vurdere og analysere CEO. Enkelte ting kan ikke skjules/fakes.

4 Likes