Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Bortsett fra at Rune Skeie får presentasjonen til å fremstå som en fadese, så blir dette et rått halvår for oss som sitter investert.

Ser frem til mer data i nsclc cohort 2 om en måned. Innen den tid er de nok godt i gang med covid 19, og så vil det gå slag i slag frem mot Desember. Det blir en humpete tur som vi allerede har erfart, men som long spiller det ingen rolle.

Med en cashposisjon på ca 900 mill kan kontrollert dra dette i land. Har aldri hørt Godfrey så tydelig om interessen fra flere potensielle partnere!

Nei, gutter og jenter, her er det bare å spenne fast beltet. Vi skal opp og fram her i verden!

5 Likes
8 Likes

Uansett om covid 19 forsvinner av seg selv, eller det kommer vaksine i løpet av 2021 vil jo dette ikke være fånyttes.

Det er med å bekrefte hvor bredt target AXL er, og nye patogener vil dukke opp.

4 Likes

Sitat fra Hermanrud, Sparebank 1 Markets:

• After close, Moderna announced an equity issue of USD 1.34bn. Market Cap USD 29bn.
• Very early indications - only partial Phase 1 results presented
• Moderna CEO bought Moderna shares on May 12. Possibly just transfer from a fund
• By the way, the head of Trumps’s Covid-19 vaccine program is not paid, but holds $10 mill in
Moderna stock options. Moderna just received Federal funding of $400m.

Til slutt et vennlig råd til BGBIO: send denne Rune Skeie på engelskkurs, men best: ikke la ham presentere noe overfor aksjonærer og investorer, please…Jeg gremmes…pinlig!!

Men jeg tror definitivt at BGBIO og Bemcintinib vil finne sin plass i Covid-19 behandlingen. Synes konseptet/virkemåte fremstår genialt👍

Edit: Sorry, hadde feil referanse til Fauci her, så det ikke før posting!

5 Likes

Fauci?
Står det ikke Moncef Slaoui?

1 Like

Du har helt rett! Feil referanse, rettet nå👍

1 Like

Vanskelig å kommentere engelsken til Rune Skeie når han ikke kunne høres pga dårlig mikrofonoppsett. Kan prøve å bytte mikrofon først og ikke mannen :slight_smile:

5 Likes

Jeg har hørt den mannen forsøke å snakke live - det bare er sånn han snakker…

Talepedagog og engelskkurs kunne kanskje hjelpe, men det er jo ikke nødvendig å ha han der som noe annet enn en sufflør på tallene om det er noe ikke Godfrey tar på strak arm.

2 Likes

Hva hjelper det å ligge å sutre om dette her inne i timesvis? Enten gjør man noe med det eller så lar man det ligge. Unger!

14 Likes

Er dette deg?

5 Likes

James Lorens og David Micklem i Bergenbio er inne med 280 000 aksjer hver. Dette er vel ikke børsmeldt, eller?
Chief Medical Officer og Director of Biomarkers…

Ser de har vært lenge. Kan de ha stått under andre kontoer? Jeg har ikke sett navnene før mener jeg…

2 Likes

De hadde 250k hver for et år siden. Økte 30/9-2019

1 Like

Snodig. Skjønner ikke at jeg ikke har lagt merke til navnene tidligere…

1 Like

Jeg mistenker det blir mulig å plukke opp Bgbio billigere de neste ukene. Helt tydelig at det sansynligvis ikke kommer news på denne siden av sommeren.

er caset svekket, nei, men mulig rabatt inkomming.

4 Likes

Kan fint bli mulig å kjøpe billig, men det kommer i hvert fall to spennende kreftavlesninger den 25. juni så det er ikke dumt å sitte langsiktig i BergenBio.

3 Likes

Kommer jo nytt allerede 25. Juni. Samt fpd og enrollment complete kan komme veldig fort når alle sykehusene er operative.

Er jo det Merck er innit for…

6 Likes

Opp 20% vi da?? Neppe :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Likes

Hadde de vært godt inne i fase 1 så ja… Men aldri si aldri

Rikelig med tid for dem som ville ut i dag til å selge. Nå er dags å se fremover mot nye høyder og milepæler. 50 neste :smiley: :chart_with_upwards_trend:

4 Likes

For dem som vil lære mer om starten av det hele : https://www.visinnovasjon.no/bergenbio-er-som-hentet-ut-i-fra-laereboken/?fbclid=IwAR04Mq368xPZ3HrYiuzS7s_sVJC4iuEwmmHSowZ8ULMY42SO6QxEU7eFnY8

5 Likes