Da skal vi opp 15% igjen da?
Utrolig dersom dette stemmer.
Men ja , uansett utfall så skal vi prise oss lykkelig (særlig oss litt oppe i årene) for at vi har BGBIO sitt produkt som kan bli forskjellen mellom liv og død ved behandling.
En tankevekker .
Aksjemarkedet vil ikke være med å frembringe det eneste produktet I KLINISK for behandling innen ca 1 år.
Dessuten tar det for lang tid
Av og til må en undres over denne menneskeheten.
Men det henger vel sammen med at vi peker MOT JORDEN med våre våpen og IKKE MOT UFOENE , hehe.
lykke til
Det er jo kanonklart, du vet hva eg mente ikkje et nedsalgsvolum slik som igår.
Trykket feil, var ikke meningen å svare på ditt innlegg. De er for tett de knappene på mobil.
Det var da en grei sperre på 40,- i dag
Satse på noen rablerier i media ila helgen eller kort tid så er det vel fort opp igjen, men det er ikkje di små mange som styrer denne skuta akkurat nå ser det ut for, eller, ikkje helt ihvertfall. Ta en eller en nyt det, eg er så sikker på at dette blir grønt at det burde nesten sensureres er vel helligdag imorgen?
Fpd fikser dette, kan jo komme når som helst. 50% av sykehusene er oppe å går.
Jepp. Vedder en kald bayer på first pasient dosed før uken er omme, så går det slag i slag etter det.
Sterk avslutning på over 40. Dette lover bra for fremtidig kursutvikling.
Ja, de bekreftet jo også at de ville sette igang så fort første pasient ble valgt, og at de ikke måtte vente til hele gjengen var klare.
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-131
Einarsson var usedvanlig positiv til BGBIO sitt koronaprosjekt i dag.
Hør fra 09 00 til 11 15
Han var ganske klar i sin tale der ja!
Fin fyr
Det er liten tvil om at det kommer til å smelle godt her om ikke lenge.
- Covid-19 Fase II til fase III… 200kr aksjen.
- Suksess fase III…
- Suksess med NSCLC, deal med Merch… :
- Suksess AML…
Det er kun en av disse som skal treffe for at dette blir skikkelig moro!
Data så langt peker i retning av alle 3.
Pågår også andre mindre studier.
Utrolig bra av Einarsson! Vi har jo vært vant til å ha ham som en selvskreven og dyktig ambassadør for selskapene i Radforsk-sfæren, men her tar han på seg den nasjonale hatten og omtaler BGBIO på en utmerket måte.
Syns han har vokst inn i en slags nasjonal talsmannrolle for norsk biotek under Corona’en, og det har han gjort på fordelaktig vis. Vi trenger definitivt en slik figur for å trenge gjennom støyskjermen inn mot våre myndigheter. Good job, Jonas👍
Ingen som stiller spørsmåltegn ved at CEO ikke hadde noe problemer med at 80 % sannsynlighet påstanden fløt fritt frem til emisjonen var satt og han hadde solgt 200 000 aksjer?
Men når Q-tall kommer og ikke en pasient ennå er innrullert, da er det viktig å få frem at denne påstanden «var tatt ut av sin kontekst».
Jeg skjønner ikke helt at denne oppførselen passerer / godtas av aksjonærene, men det er vel som i de fleste kurver man legger sine egg i; man håper alltid at man har plukket ut vinnerne, og da må man bare se en annen vei når noe skurrer?
Ja, det blir vanskelig å feste lit til utsagn fra han i fremtiden.
James Lorens var en av gründerne i BGBIO. Han er amerikaner og har tidligere jobbet i Riegel. Han er professor i biomedisin ved universitetet i Bergen. Han var hvis jeg ikke husker feil tidligere CSO, men har nå tittelen Senior Scientific Advisor
Når er det greit egentlig for en innsider å ta gevinst? Han kunne latt kursen løpe mot 60kr uten problem og da solgt. Mye bedre at slike salg blir gjort sammen med emisjoner.
80% sier han er tatt ut av kontekst av engelske tabloidaviser.
Hva angår egg i selskap hvor det skurrer bør du holde deg for god til å baise her.
Jeg har vært inne i Bergenbio siden 2017, så dette er jeg fult klar over
Jeg har vært i bryllup med Lorens, det har ikke du
Når du sier det, så husker jeg du har nevnt det her på tråden Høres jo unektelig ut som en veldig hyggelig kar!