Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Sorry, dårligt eksempel. Jeg oplever bare meget spredt kommunikation fra ??

1 Like

Jeg har en grunn til å eie BergenBio de neste 3 mnd i stedet for å vente utenfor. Sjansen for at de følger opp med oppdatering når de ser effekt i en del av pasientene ser jeg som stor basert på at de vil gi oss informasjon så raskt de kan.

I tillegg kan flere ting skje i caset som jeg tror er relevant for kurs i varierende grad:

-De kan utvide pasientgruppen til å omfatte flere land for å rekruttere raskere.
-De kan melde om et høyt antall pasienter i studien før forventet.
-De kan melde om at placebo-gruppen er ferdig rekruttert, da den deles med de andre 5 kandidatene fra det jeg har sett.
-Det kan komme dårlige nyheter fra konkurrenter
-Andre kan komme med info om medisinen som tiltrekker flere aksjonærer
-De kan melde om at de 20% de ønsker emisjonsrett til vil gå til et BP
-De kommer nok til å avlyse Rep-emi. Kanskje i morgen/i dag.
-Smittetallene i Norge og resten av vesten kan begynne å stige igjen i perioden.

6 Likes

Interessant og uvanlig utvikling i dag med merkbar oppgang på slutten av børsdagen, spesielt da børsene i verden korrigerte forholdsvis mye ned. Man kan fort spekulere i om noen igjen har fått greie på noe før alle andre.

5 Likes

la på med 19k i dag og håper jo at d er noe på gang :slightly_smiling_face:

4 Likes

Ja var jo sånn sist gang dagen før ACCORD nyheten…

Eller som Dweller skriver over, mye algoritmer som vil riste av seg småsparere med stop loss?

1 Like

Ja?! Fikk ikke med meg avslutningen i dag… hadde ikke ventet denne kursen når jeg åpnet tlf nå :norway:

1 Like

Den trygge havnen, Bgbio :ok_hand:
Når noen med litt størrelse vil inn så må de nødvendigvis rydde, godt oppover i ordreboken. De kommer ofte sigende på slutten av dagen.

Det blåser friskt i US i dag så morgendagen blir spennende.
Bgbio er latterlig priset pt. EK og en av studiene aleine forsvarer dagens pris imo.

Det blir mange skudd på mål framover.

Hvor mange andre biotech selskap på ose har:
900 millioner kr på bok? 0
Noe i nærheten av det antallet fase II studier vi har gående? 0
En Keytruda booster? 0
En potensiell Covid-19 medisin? 0
Onkel Mohn med på laget? 0

Etc etc

11 Likes

900 millioner kr på bok? 0
Noe i nærheten av det antallet fase II studier vi har gående? Ultimovacs har 3stk i oppstart, randomiserte, med tilsammen rundt 500 pasienter. Bergenbio har 5stk med ca 180 pasienter. Er de randomiserte?
En Keytruda booster? Targovax og Ultimovacs ønsker også å booste sjekkpunkthemmere. Ultimovacs har partnerstudie med Bristol Myers Squibb og et annet ukjent Big Pharma hvor BP donerer legemiddel. Targovax annonserer det samme snart.
En potensiell Covid-19 medisin? STEMMER
Onkel Mohn med på laget? Teller Bjørn Rune Gjelsten?

3 Likes

Blander du ikke Epler og pærer her?

Har du sett antallet fase II studier bgbio har gående?

Mange som ønsker det ene og det andre, noen få har DET :smile::muscle:

Nei, han når ikke Mohn til knærne :wink:

3 Likes

I like both!!

Det ikke noen av de du nevner har er et internasjonalt forskningsmiljø som både forsker på Axl og kjører sponsa studier med Bemcentinib. Altså helt gratis!!
Akkurat det forteller meg om en enorm interesse for AXL og Bemcentinib ingen andre biotechs på OB kan skilte med for sine kandidater.
I min analyse av Bergenbio vektes det relativt tungt.
Det at AXL er upløyd mark med en utrolig bredde av targets gjør det ekstra spennende. Denne bredden av potensielle targets kan vel heller ingen andre skilte med?

11 Likes

Ikke bare BergenBio som er tilbake, Vcp også :crazy_face:

1 Like

Enig i at det er veldig spennende, skulle bare poengtere at det ikke var fullt så enkelt som det ble fremstilt.

Men Ultimovacs blir da vitterlig oppsøkt av kliniske forskningsorganisasjoner som ber om å få legge deres UV1-teknologi til sjekkpunkthemmere, så det er ikke helt rett det du sier. Til nå er det to slike store randomiserte studier som er meldt markedet. Det forteller meg om en enorm interesse for teknologien.

1 Like

Vi har da vært her hele tiden💪
Ligger å lurer til det smeller.

Her fornybar:

6 Likes

La meg omformulere noe enklere;

Det finnes ikke et biotech selskap på ose som pt. matcher BergenBio :sunglasses:

3 Likes

Enig😁

2 Likes

Har tro på BgBio og har lenge hatt aksjer.
Men rangerer potensiale i Ultimovacs og PCIB en del høyere med tanke på potensiale i teknologien, nærhet til markedsgodkjenning, samt sannsynligheten for innvannende avtaler i nær framtid (tenker her spesielt på PCIB og AZ-avtale, men også nye BP-avtaler for Ultimo i løpet av året).

Jokeren er selvfølgelig om BgBio får full uttelling med sin Covid-19 medisin, men har egentlig ikke særlig tro på det.

1 Like

Når det kommer til Covid-19 medisin kan det se ut til AstraZeneca vil vinne dette kappløpet.

1 Like

Kan godt stemme, men de har vel ikke noen investigator sponsored studier enda? Bergenbio har jo en hel haug.
Men ikke misforstå, det er flere veldig spennende selskaper, og de du nevner er noen av de. Krysser fingrene for suksess for Bergenbio fremover. Da vil det dryppe over på eksempelvis Ultimo for min del :crossed_fingers:

1 Like

Det er ingen tvil om at Ultimovaccs er inne på noe og har selv forhåpninger. Men det er langt frem, ingen hast å komme inn enda på 12-16 måneder egentlig.

Har et lodd i PCIB selv, men jeg tror der er 6-12 måneder til med RELEASE studien før man egentlig har bevist teknologien i en klinisk setting.

Bergenbio derimot… holder med å se på newsflow i 2020, nøff said :smirk: Men viktigst, Bemcentinib befester seg denne våren som nummer 1 av AXL hemmere worldwide!

8 Likes