Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Sitter godt og rolig i båten her.

Ang. antall pasienter i studien så er det ikke noe å bekymre seg for, innen bølgen til høsten så vet vi om det fungerer på Covid også og i mens renner kreftdataene inn.

4 Likes

Kan det være at de behandler og kutter ut rep.emi i morgen?

Kan godt skje, aksjen har vært under emi-kurs

Jeg vil gjerne ha mine aksjer, men ikke noe krise.
For aksjeprisen i seg selv så har ikke den rep emi’en noe å si. :slight_smile:

3 Likes

Ja, de tallene følger hverandre.
Men med så få nye smittede, så vil antall innleggelser fortsette å falle.
Jeg håper vi får noen tall fra Bemcentinib /accord snart, gjerne om at de er halvveis i innrullering.
Evt at de har utvidet til klinikker i f. Eks Brasil.

2 Likes

Er fortsatt all in, og har ikke planlagt å gjøre noe annet enn å vente og kanskje fylle på litt når feriepenger kommer. :slight_smile: Fylte på litt fra lønn også på rundt 37,8. Snittet mitt totalt sett er vel rundt 43,1. Har god oversikt over caset nå, og har kommentert mine tanker i tråden, så tenker det ikke er så mye mer å snakke om fra min side før noe endrer seg igjen. :slight_smile: 25. juni og framover blir spennende. Også avklaring om rep-emisjon og emisjonsfullmakt i slutten av uka.

4 Likes

Blir litt som hvor langt er et tau
Hvor lang er en :eggplant:

Alt jeg kan si, er at jeg har hele faenskapet inne :sweat_smile:
Ligger ikke å roter i kanten her😎

God helg🍻

3 Likes

ha ha :wink: men er d under 100k eller over;-)

Kroner eller aksjer?

Er det ikke ganske irrelevant for aksjen BGBIO , om folk har ditt eller datt ?! Diskuter aksjen istedet, det er mye bedre.
Så har jeg noe fornuftig å kikke/lese på også. :slight_smile:

Edit: Noe annet som også er helt meningsløst, er jo også alle dem som forteller at jeg har kjøpt “x antall aksjer i dag”. Helt uinterresant spør du meg.
Diskuter BGBIO …!!!

7 Likes

Langt over 100k investert og godt under 100k aksjer.

Amen to that! :+1:
Jeg trekker fra 90% av hva folk skriver om deres kjøp og salg av aksjer, resten tviler jeg på.
Veldig rart at enkelte har råd til å “snitte ned” for hundretusener av kroner i uka, hele tiden😜
Uansett ikke viktig hva noen her påstår de har investert i det og det selskapet, det som er viktig er jo utviklingen av pipeline for biotek, og dertil interesse fra større investorer og big Pharma. :+1:

5 Likes

Det er en uskreven regel på de fleste aksjeforum som går ut på at man aldri oppgir hvor mye penger man har investert. Man vet aldri hvem som leser det man skriver på nettet, dessuten er det ikke vanskelig for erfarne folk å finne ut en god del personlig informasjon om brukere basert på brukernavn og innleggshistorikk.

4 Likes

Vet du hvor jeg kan lese mer om denne uskrevne regelen?

3 Likes

Les hele dette forumet, det er uvanlig at folk oppgir størrelsen på posisjonene sine.

1 Like

Og de som gjør det har ofte baktanker…

1 Like

Om dette stemmer så blir ACCORD bare enda viktigere.

5 Likes

@Savepig

Har ikke du litt innsikt i Genmab?
Hvor stor del av suksessen deres er basert på ut lisensiering?

Min hypotese er at BergenBio kommer til å få en rekke forespørsler fra BP om utlisensiering -om data fortsetter å bevise Bemcentinib.

Når pleier interesse trykket typisk å komme fra BP, fase III eller etter / i slutt fase III?

Er rekke av BergenBio sine studier ligger jo ann til å gå videre til fase III så jeg er spent på dette.

Tenk å få en ny Genmab :crossed_fingers:

Første indikasjon neste uke :sunglasses:

5 Likes

Genmab sitt legendariske samarbeid med J&J er det som ligger til grunn for kometferden til Genmab.

1 Like

Lisensiering :sunglasses::beers::desert_island:
Finner ikke stillehavsøyer for salg på Finn.no
Link noen? :sweat_smile:

Fra spøk til alvor, dette kan bli en himmelferd.
Eneste jeg er bekymret for er å selge for tidlig om og når dette tar av. Hvordan regne hjem en covid-19 og Keytruda home-run…

4 Likes