er det? de har vel ikke bekreftet at alle 60 er rekruttert?
Joa, bare påpeker at det er vanskelig å finne ut om noe virker eller ikke med slikt datagrunnlag, var derfor de ventet til 2000/4400 (eller hva det var) før de sa at dexamethasone virket. Da tviler jeg på at de kommer til å si at bemcentinib virker etter 60/60. Bare prøver å være en motvekt til euforien som ser ut til å være rådende her for tiden Er Skeptisk.
Euforien her inne sier du … Da tror jeg du har klikket deg inn på feil Bio-tråd(?) BgBio er fra mitt ståsted svært underhypet både her inne og kursmessig.
Hehe, enig, tror han må snakke om FA/forum eller lignende…
Er vel få her som forventer noe annet enn forsiktig oppgang frem mot neste ukes kreftmøte og eventuelt en reaksjon da.
Egentlig lite hype og eufori der også, bgbio var det kun en håndfull på begge fora som viste om før covid. Det tar tid før kreft pipen blir kjent og forstått. Det er et vanvittig potensiale. Bare se på presentasjonen de hadde nylig hos Arctic sec. Selskapet selv uttrykker et bredt nedslagsfelt for Bemcentinib. Mange av potensielle sykdommer og infeksjoner er fortsatt på teori/hypotese stadiet.
Klart, BP vil ha veldig mye bedre forutsetninger for å ta slike studier videre. Derav forventer jeg noe markedet forøvrig ikke forventer og det er en akselerasjon i utlisensieringer og studier kostet av BP. Dette kommer jo da på lik linje med Covid-19 ACCORD -Ultra Fasttrack studie i tillegg Til en allerede tett og annonserte studie/ presentasjoner med oppdateringer i 2020.
Emisjonene og fullmakt til nye uventede emisjoner tyder, for min del på;
• Betydelig partner/utlisensierings interesse fra BP
• Forventning om videreføring av flere studier fra Phase II til Phase III.
• Forberedelse til å ta Bemcentinib til markedet for å bekjempe Covid-19
På lik linje med stillingsannonsene jeg linket til i fundamental tråden.
Stay tuned og hold på aksjene, teknisk power play.
Jeg ser for meg at de fort utvider til andre land dersom de ser respons, og sliter med å finne pasienter kjapt bok i UK. Husk at med IQVIA som tilrettelegger for forskningsplattformen tipper jeg lett de kan videreføre til andre land.
Smittetallene tilsier før bølge to, mer enn nok pasienter å ta av. Jeg vil si dem er i en luksus posisjon vs veldig mye av biotech normal rekruttering.
Mulig jeg er naiv, men rekruttering er jeg ikke det minste bekymret for. Det spekuleres basert på fallende smitte tall, men man må også se på hva som faktisk er dagens smittetall:
Link: https://coronavirus.data.gov.uk/
Men det er ikke nok å være smittet, man må også være lagt inn for å få bemcentinib.
Der er tallet nå ca 300 daglig i england ( mot ca 1300 dag meldingen om accord kom)
Vet ikke om dette sitatet er korrekt, men her skrivs det at det nå er 9 medisiner med i ACCORD.
Mr Hancock said that 240,000 doses of dexamethasone are “in stock and on order”.
He told MPs: “It is not by any means a cure but it is the best news we have had.”
Speaking in the Commons, he added: “Seven other drugs are currently being trialled as part of the Recovery Trial and a further nine further drugs are in live clinical trials as part of the Accord Programme which is looking at early-stage treatments.”
Korrekt, men det tallene følger hverandre. 300 personer pr dag, og la oss være svært konservative. 5 stk av dem a` 1,67 % passer til kriteriene.
15 dager fra fpd. utgjør 75 pasienter, å da vet vi rekrutering startet uker før fpd.
Hva er det her å spekulere i ??
Er sitert korrekt
video her, klokken 12:41:05 sa han det (i går)
https://parliamentlive.tv/Event/Index/b11b4244-a399-4a12-8a64-1ad09a77804b
transcript her:
https://hansard.parliament.uk/commons/2020-06-17/debates/DBCB858A-4A0A-422E-859C-490303E79C26/Coronavirus
Lack of transparency makes people nerveous…
Yes sir!
And the daily position size, makro, media and other potential meds/vaccine
Er det bare meg eller mangler vi mange I tråden her nå? Håper ikke de var de svake hendene som ble ristet ut under 40kr
Jeg er her, jeg bare venter
Teknisk ser den rå ut og resultater i refraktære pasienter om en uke. Covid når som helst.
Har ikke gjort noe annet under 40 enn å kjøpe
Er bare et tidsspørsmål her før vi pusher 45+
Jeg er her
Lite liv her i tråden… Blir spennende og se hva som venter i morgen.
hei.sånn ca mye ville dere handlet aksjer for hær?
Hva skjer i morra, Magnus1?