Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Chief investigator Prof Peter Horby said: “This is the only drug so far that has been shown to reduce mortality - and it reduces it significantly. It’s a major breakthrough.”

Tror dere han her snakker om innenfor aktuelle pasienter, de på respirator? Ellers er det vel en litt kjijp konstatering.

1 Like

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/stort-corona-gennembrud-dette-laegemiddel-virker/8165334

1 Like

Dette er en annen passientgruppe enn det bgbio behandler

1 Like

Dexamethason vil nok kunne kombineres helt ukomplisert med Bemcentinib :wink:

3 Likes

Han snakker om det totale ja, dessverre. Det finnes ingen behandling eller vaksine for Covid-19 som er godkjent enda. Så ingen = ingen som viser effekt på dødelighet. Heller ikke fra noen studier så vidt jeg er klar over, og jeg har sett en del.

1 Like
3 Likes

Vi nærmer oss noe, nå må bare Bemcentinib vise god effekt på mildere sykdomsforløp så blir denne bortimot unødig.

7 Likes

15 dager i dag siden første pasient ble innrullet i ACCORD-studien.
Forventer oppdatering her når som helst!

4 Likes

Hvor lenge var det dem skulle behandles, husker ikke i farten her. Om jeg ikke husker helt feil var det vel 15dager ?

1 Like

EGF er på fredag… kan det komme noe da?

1 Like

15 dager

3 Likes

Klarer vi over 40,- i dag? :muscle:

Edit: Se derja! > 40,-

5 Likes

innen 10:00

Vi må få news, virker det eller virker det ikke

Hehe, du redda deg såvidt inn på den :wink:

1 Like

Rimelig sikker på vi har sett akkumulering i et par uker nå.
Ut av base på stigende volum nå.

44 så 48 neste

5 Likes

Tok det ikke 6400 pasienter før de samme folka kunne si om dexamethasone virket eller ikke. Og selv da var 95% konfidensintervall ganske så bredt.

Med bare rundt 300 pasienter innlagt per dag i hele England nå, og bare en liten andel av pasienter på 9 sykehus rekrutteres til bemcentinib, så tror jeg ikke du vil få vite om det virker eller ikke på lang tid, dessverre.

Men er effekten ekstremt god så kan det jo hende det tar mindre tid å avgjøre.

1 Like

Sånn! Har lempet ut noen få K av de jeg tok imot fra noen algoer / nærvøse hender på 35-39 tallet. Er nå ferdig akkumulert, men også klar for å ta imot igjen under 40 hvis muligheten byr seg. Badeballen vil opp!

5 Likes

Nå er det jo 60/60 pasienter som skal få Bemcentinib i ACCORD.

1 Like

Mulig du har rett men i tilfelle Gilead sin medisin tok det 45 dager til de stoppet uttestingen.

1 Like