Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Dersom jeg skulle satse på en av 1211 nøkler som skulle testes på en lås hvor jeg allerede visste arkitekturen og taggmønsteret inne i låsen hadde jeg nok entusiastisk satset på den nøkkelen som på papiret var perfect match. But Hey , Thats just me.

1 Like

Høres fornuftig ut. Det er vel slik de har kommet fram til at de skal teste alle disse 1211 nøklene også :slight_smile:

1 Like

Er i bergenbio for kreftbiten og ACCORD er bonus.

4 Likes

Britiske legemiddelmyndigheter er en ekstremt bra sponsor, og de liker at de lener seg på Oxford og en av sine nærmeste allierte/samarbeidspartnere

4 Likes

Ny artikkel ute på hvordan bemcentinib (R428) kombinert med auranofin i prekliniske forsøk hindrer vekst av brystkreftceller:

26 Likes

Den følelsen når BP klorer på døren etter en Bemcentinib lisensierings deal.

Du trodde vel ikke, jeg anbefalte fam. å investere i BergenBio uten å vite at vi satt på gull.

3 Likes

fam. = familien?

En kan lure på hva @vcp skal gjøre med all den tiden han sparte på å skrive fam. :slightly_smiling_face:

3 Likes

Kjøpe aksjer i BGBIO

1 Like

Enkelt…

5 Likes

Ferdigkjøpt enn så lenge, man kan jo håpe på at frykt og makro presser den utenfor stupet. Da tenker jeg i tilfelle det er på tide å sprette krigskassen.

1 Like

Enn så lenge så går aksjekursen oppover uavhengig av bevegelsene i markedet.

Medisin angivelig med begrenset effekt for COVID-19 pasienter i RECOVERY forsøkene i Storbritannia.

2 Likes

“It cut the risk of death by a third for patients on ventilators. For those on oxygen, it cut deaths by a fifth.”

2 Likes

Noen som har bedre artikkel som forklarer pasientgrunnlag og slikt?

Grafisk fremstilling fra januar 2020 til i dag for Covid-19:
https://covid19.who.int/

2 Likes

Perfekt å ha dette for den ene delen av Covid-19 løpet som Bemcentinib ikke er beregnet for å kunne løse. :slight_smile: Combo-trial next? Bemcentinib stopper potensielt spredningen i kroppen og Dexamethasone hemmer overraksjonen fra immunforsvaret. Bemcentinib fra “påvist smitte” og Dexamethasone fra “pusteproblemer identifisert”? Med et håp om at Bemcentinib reduserer antallet som kommer til “pusteproblemer identifisert” og at Dexamethasone hjelper for de som kommer dit. Det hadde vi likt nå ^^

3 Likes

Her akkumuleres det over en lav sko… :mans_shoe:
:star_struck:

1 Like

Ser vi tenker helt likt

1 Like

Ser fra NYT;
The steroid, dexamethasone, reduced deaths by a third in patients receiving ventilation, and by a fifth in patients receiving only oxygen treatment, the scientists said. They found no benefit from the drug in patients who did not need respiratory support.

1 Like