Du kan redigere poster med blyanten nede til høyre
Ingen drømming her, snakker bare om høyst mulige utfall gitt suksess, men inntil bemcentinib viser god nok effekt er det selvsagt ikke gitt at mye av dette vil skje. Det må i boks først.
Du kan redigere poster med blyanten nede til høyre
Ingen drømming her, snakker bare om høyst mulige utfall gitt suksess, men inntil bemcentinib viser god nok effekt er det selvsagt ikke gitt at mye av dette vil skje. Det må i boks først.
Det deilige med BGBIO oppi alt dette er at covid er en bonus.
Selskapet er lett verdt mer enn nåværende kurs selv om bemcentinib skulle ha null effekt på viruset.
Emisjon på 37,5 sikrer også en solid støtte.
Bare å håpe vi siger ned til 35 igjen så man kan putte feriepengene inn
800.000 smittede i Brasilien, der må kunne rekrutteres kraftig til test af bemcentinib.
Hvordan da?
Astra Zeneca, som er UKs kommersielle partner i koordineringen av Accord programmet, har begynt å teste vaksinen sin der. Mao det kan være en vei inn der. UK har uttalt at de vurderer andre nasjoner da tiltakene fungerer, og ikke så mange innleggelser lenger…
Aha ok, takk for godt svar
Får håpe de får starte opp der, er kanskje enklere i sånne jallaland hvor lover og styresmakter er litt mer diffuse
Hadde vært godt om vi hadde klart å etablere oss over 40,- Liker meg best der
Blir det rep emi? Hvis ikke, blir det vel en reaksjon opp?
Kan aldri tro at den litt fisen av en rep emi holder kursen nede…
Yup, man får for få aksjer i rep emien til å skulle påvirke noe særlig. Var det ikke 10% av aksjene man hadde da emien kom? Det er jo ingenting.
Nå har alle mulighet til å komme inn 15% lavere enn jeg gjorde, men vet ikke hvor lenge det varer.
Det beste med en rep-emi er at selskapet får litt mer penger - aldri dumt for en preklinisk biotech sjappe. Jeg håper de gjennomfører den & kommer til å tegne meg, selv om kursen dupper “litt” under emi-kurs
De har 900mill tror du de trenger mer cash?
Gøy med BGBIO i dag
Det er ingen trekk til lisenshaver på Bemcentinib knyttet til fase 2 i ACCORD.
Det ville vært 5 mill $ om de ikke allerede hadde tatt Bemcentinib til fase 2 i et annet studieløp og betalt dette beløpet for over 1 år siden. Viktig å være presis her. Den første indikasjonen de tar til fase 3 vil utløse en utbetaling til Rigel, men om det skjer kommer kursen til å være langt over dagens uansett. 400 millioner NOK som du nevner er totalen for å få Bemcentinib helt til godkjenning, og er delt opp i 4 betalinger hvor 1 allerede er gjort og den neste ikke kommer før fase 3.
Husk at Stage2 i ACCORD er en fase 3 studie. De kan bli nødt til å punge ut til høsten om de går videre.
The ACCORD study is a multicentre, seamless, Phase II adaptive randomisation
platform trial to assess the efficacy and safety of multiple candidate agents,
the first of which is bemcentinib, for the treatment of COVID-19 in hospitalised
UK NHS patients.
The study, with drug material and trial resources provided by BerGenBio, will
rapidly commence testing in 120 subjects (60 hospitalised COVID-19 patients and
60 control group patients receiving standard of care treatment) across 6 UK NHS
hospital trusts, with the first patients due to be treated imminently. BerGenBio
anticipates that top line data will readout within a few months. Data will be
open source and freely available to enable global knowledge sharing and
collaboration. If positive results are seen, bemcentinib will advance rapidly
into the large-scale Phase III trials currently in progress across the UK.
Preklinisk biotech sjappe? De har strengt tatt en rimelig stor pipeline og hele denne er i klinisk fase.
De er i fase II, ACCORD. Om de går videre, det er stikkordet her, da går de over i fase III.
Å dra meg i fletten det skal bli show!
Hva er 400 mil i en slik setting?
Arctic har kursmål 200nok ved videreføring til fase III i ACCORD studie.
Vi snakker her 5,5 x dagens verdsettelse av selskapet. Så kommer kreft pipe i tillegg
Interessant artikkel om Moderna, som har gått vanvittig etter det ble kjent at de jobber med vaksine mot COVID-19. Kan ikke si tilliten til dette selskapet kommer styrket ut akkurat: https://finansavisen.no/lordag/ukens-selskap/2020/05/29/7532070/det-mystiske-eksperimentelle-biotekselskapet-som-skal-vaksinere-verden-mot-coronaviruset
Som Queen sa det: «Another one bites the dust».
Det er bare en ‘highly spesific ‘ Covid 19 medisin igjen i løpet slik jeg ser det,og nå vil snart hele verden snakke om den.
Det kan hende at Bemcentinib virker, men så leser jeg i dagens Mail fra Endpoints at
The new Lilly trial joins a throw-anything-against-the-wall now covered in traditional Chinese and Indian medicines, immune blockers and immune boosters, anti-coagulants, and antivirals of myriad origins. Clinicaltrials.gov now lists 1,211 different interventional Covid-19 trials.
Så jeg klarer ikke å være like sikker som deg @William71 . Spesielt ikke nå som comboer og cocktailer er på moten og mye ser ut til å bli testet som tillegg til «Standardbehandling» i stedet for å prøves som monoterapi mot eksisterende behandling.
Hvis vi f.eks. antar at alle de 1210 andre testes som tillegg til «Standardbehandling» og at ingen av dem bidrar verken positivt eller negativt. Da vil vi likevel få 60 studier med signifikant bedre resultater enn «Standardbehandling» på p-verdi 0.05. Tror det tar en stund til før det er bare én medisin igjen i løpet.