Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Opp i pris hvor Bgbio hører hjemme.
Som nevnt, Kreft pipe er pt verdsatt av Arctic med fler til kr 50-65. Dvs før data 25.

Så med Covid-19 ACCORD studie verdsatt/kursmål 86.

Fase II ACCORD til Fase III, kursmål 200kr +

Bare å sette seg til, dette kommer til å bli morro🛫

5 Likes

De skal ikke kunne omsettes om jeg ikke husker feil fra vps før i dag. Har tegnet meg for mine 935 aksjer allerede :rofl:

3 Likes

Big money! ;D Tipper de fleste vil tegne seg for mye i håp om å få litt mer enn det lille man automatisk får rett på. Litt trist at de må si nei til alle de ekstra midlene.

1 Like

Fra prospektet

The shareholders of the Company as of 4 May 2020 (and being registered as such in the Norwegian Central Securities Depository (the “VPS”) on 6 May 2020
pursuant to the VPS’ two days’ settlement procedure (the “Record Date”)), who were not allocated shares in the Private Placement and who are not resident
in a jurisdiction where such offering would be unlawful, or for jurisdictions other than Norway, would require any filing, registration or similar action and have
an existing shareholding below a threshold of 150,000 shares in the Company (the “Eligible Shareholders”), will be granted non-transferable subscription
rights (the “Subscription Rights”) that, subject to applicable law, give a right to subscribe for and be allocated Offer Shares at the Subscription Price. The
Subscription Rights will be registered on each Eligible Shareholder’s VPS account.
Each Eligible Shareholder will be granted 0.09352 Subscription Rights for every existing share in the Company registered as held by such Eligible Shareholder
as of the Record Date. Each Subscription Right will, subject to applicable laws, give the right to subscribe for, and be allocated, one Offer Share rounded down
to the nearest whole Offer Share. Over-subscription will be permitted, however, subscription without Subscription Rights will not be permitted. The subscription
period will commence on 22 June 2020 and expire at 16:30 hours, Central European Time (“CET”), on3 July 2020 (the “Subscription Period”).

1 Like

Har 4800 aksjer. Kan jeg handle tegningsretter?

Det er riktig.

Tegningsrettene kan hverken selges eller kjøpes.

1 Like

Ja, hvis du eide dem mellom 4. og 6. mai. Solgte rubbet 3.juni, men er nå inne igjen.

1 Like

Har eid aksjene lenge, men har ikke blitt tildelt noe på Vps kontoen.

1 Like

Tar gjerne litt tid. Har heller ikke fått melding fra min megler DNB

1 Like

Logg inn på vps.no med personnummer og sjekk om det er kommet opp noe prospekt/emisjon for Bergen Bio – finner dere dette er det ganske enkelt derfra…

1 Like

https://www.vps.no/ - Finner også prospekt der :slight_smile:

5 BERGENBIO ASA Info
Tegnings-retter Emisjon med fortrinnsrett og overtegning 22.06.2020 kl. 9.00 - 03.07.2020 kl. 16.30
Tegningsretter
Selskap: BERGENBIO ASA
Type: Emisjon med fortrinnsrett og overtegning
Tegningsperiode: 22.06.2020 Til 03.07.2020 kl. 16.30
Tegningsforhold: 1 tegningsrett gir rett til tildeling av 1 aksje.
1 Like

Jeg gikk bare via dnb og tegnet meg opp der:
https://www.dnb.no/emisjoner

Fungerer trolig via arctic også:

Det er vel bare dumt å tegne før man må? Man stiller vell likt i forhold til overtegning uansett, ikke sant?

2 Likes

Vel, jeg glemmer ting fort :slight_smile:

1 Like

Om kursen skulle falle under emi verdi… så er det unødvendig tap.

2 Likes

Ikke spesielt bekymret for det scenarioet

1 Like

Neids, men du vet jo ikke om det kommer et jordskjelv i Bergen lol

1 Like

Hva hvis man kjøpe 6. mai? Det holder ikke?

Tror det skal holde, går du inn på vps så er det uansett synlig hvor mange T-retter du får.

Jeg har zero konto…