Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Også lurt å lese originalartikkelen, inkludert diskusjonen. Madsens kommentar kan tyde på at han har gjort det.

https://www.youtube.com/watch?v=LCCqwmN6lJg

Fra mars…

1 Like

At the end of this month ja, bare et par uker til det.

2 Likes

:-), da får vi håpe det stemmer :slight_smile:

Mener denne konferansen var tidlig Mars :slight_smile:

10-11 mars

1 Like

Oj, da er de to-tre uker forsinket da. Ikke lett å si hvorfor, vanskelige vurderinger om veien videre kanskje? Jeg mener onkologi-delen er viktigst uansett.

1 Like

Uansett positivt spør du meg, han sitter å snakker opp BergenBio foran store BP firma , fallhøyden er ihvertfall stor :slight_smile:

Det var jo bare positivt…CEO så ikke så stresset eller happy ut.
Da er de fortsatt meget busy om teorien stemmer.

Direkte link?

Tar oxo litt lenger tid hvis de velger å presentere felles topline fra uk/india/SA. Kanskje noen som kjenner protokollene godt kunne anslå tid?

Helt klart.
Ahmadi fra MSD (Merck), som sitter ved «siden av» Godfrey, er Executive Director, Oncology Search and Evaluation Lead for MSD i Europa.

Så pent selskap!

1 Like

Som også samarbeider med BergenBio…tette bånd.
Tipper Merck/MSD vil styrke markedsposisjonen som BP med velfungerende covidmedisin.

Er ikke denne presentasjonen fra mars? Publisert på YouTube 9 April?

2 Likes

Jo…stemmer. Fake news

Her gjelder det å ha tunga rett i munn og holde seg oppdatert :dart:

Jeg har brøtt avtalen med meg selv at jeg ikke skulle satse mer enn 10% av mine verdier innenfor en forskning selskap. Risiko er alt for høyt.

Men TM er en stabil eier, CEO er en steady person so far. Studier med Bem viser resultat. Og BGBIO tok affairen på vår i fjor da ACCORD blitt henlagt. De tok ikke en minimalt satsing… nei 500 million !! (isch) Og hvis BF partnere til BGBIO er villig… !!

Hadde jeg satset hvis jeg hadde vart hovedeier/CEO sånn stort beløp om jeg hadde hatt noe tvil?

Jeg angrer meget!!! hvis jeg tar feil, men logikken er at å satse i BGBIO føles riktig for meg.

3 Likes

Har begynt å miste troen trass etter min mening veldig sterke indikasjoner i den nyeste presentasjonen. Skjønner ikke at det er mulig å informere aksjonærene på en ordentlig måte. Uansett jeg blir sittende med mine aksjer, jeg vil nå se kortene til Godfrey.

1 Like

Hver dag uten melding nå er et lite knepp opp i sannsynlighet for best case: dealing. Men også i sannsynlighet for at vi har en mad hatter ceo. Jeg er inne basert på hele utfallsrommet, som for ordens skyld ikke er binært.

1 Like

Trodde jeg og, men PCI caset viste det stikk motsatte sitter litt med den følelsen igjen dessverre!

3 Likes