Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

H.C. Wainwright analyst Joseph Pantginis reiterated a Buy rating on BerGenBio AS (BRRGF) today and set a price target of NOK66.00.

20 Likes

Takk for link.! Ser ut som om analytikeren er i særklasse god!

1 Like

Smittetall og innleggelser i UK øker stadig.
Bør være mer enn nok pasienter til å få fylt opp Accord raskt… Når de endelig kommer igang

Skal vi få noe bevegelse i dag med tanke på Q3 i morgen eller er alle positive forventninger tatt ut med nivået vi er på nå?

Tror man kan se på dette som en covid gamble. Er ting i gang i India og UK så blir ting bra, men vice versa ellers.

haha, covid gamble…
Da har du tydeligvis ikke lest noe om selskapet i det hele tatt.
Bruk litt tid :wink:

4 Likes

For kursutviklingen over Q3-rapporten tror jeg @danron10 har rett. Det er nyheter om fremdriften i covid-studien som har størst sannsynlighet for å påvirke markedet. De andre studiene er jo allerede godt belyst etter R&D-dag og SITC.

2 Likes

Tenker det er litt pump og dump i anledning Q3

1 Like

Hvis du dagtrader burde du gå et annet sted enn BGBIO :stuck_out_tongue:
Langsiktig har Q3 i år fint lite å si.

Gitt de positive nyhetene vi har sett på kreft i det siste hadde jeg ikke tort å svingtrade denne aksjen akkurat nå. Hver sin lyst.

2 Likes

Jeg daytrader ikke, snakker bare om hvordan det vanligvis pleier å være

1 Like

Komisk å se hvordan BF-vaksineprodusentene overbyr hverandre i vaksineeffektivitet nå. Blir nok en solid oppvask i ettertid når n=millioner av mennesker som ikke er unge og friske slik som forsøkspersonene.

1 Like

Hva forventes på ASH?

Bare det å få ha oral presentasjon er supersterkt🤩

1 Like

Moderna sin effektivitet er kun beregnet på 100 personer. Stadig mulig at det reelle tall er mye lavere! De fikk vel travelt etter Pfizer tallene!

wasnt it based on a preliminary reading of 30,000 patients. Or i am missing something here?

Enig. Jeg er skeptisk til dette vaksine-racet som pågår nå, og tror det vil komme fram en del grums i ettertid

1 Like

According to BBC:

"The trial involved 30,000 people in the US with half being given two doses of the vaccine, four weeks apart. The rest had dummy injections.

The analysis was based on the first 95 to develop Covid-19 symptoms.

Only five of the Covid cases were in people given the vaccine, 90 were in those given the dummy treatment. The company says the vaccine is protecting 94.5% of people."

3 Likes

Hvem har oversikt over shorten til Voleon?

1 Like
4 Likes

Q3

3 Likes