Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Mange selskaper på den lista som jeg ikke ville rørt med ildtang særlig NAS. Håper selvsagt BGBIO får et løft.

1 Like

UT Southwestern Medical Center er ikke hvem som helst.
T5SB er med igjen. Nå kan det ikke være lenge før aksjen smeller oppover.

1 Like

Nei det er jo greit nok. Men hva innebærer dette her?

1 Like

T5SB - The 5 Share Buyer.

Altså dette er snakk om lisensiering. Betyr det det inntekter på noe finere språk?

11:35-11:55 BerGenBio

Martin Olin, CEO

Moderator: Patrik Ling, DNB Markets

Startet!

1 Like

Har redusert litt i dag med ca 1/5. Begynner å bli lei og plasserer pengene andre steder.

Var det deg jeg kjøpte fra? :wink:

4 Likes

Jeg ønsker å tjene penger :wink: Ser ingen triggere her før nyttår.

Nytt fra dagens seminar:
-De skal kjøre AML uten partneship!
-Partneship er en aktiv strategi i fremtiden.

  • De har ingen influence på Covids protokoll.
1 Like

Det er en gigantisk trgger i mine øyne🙋‍♂️

Blir vel ganske kostbart uten partnere?

Hvorfor er det gigantisk trigger? Sier ikke at du tar feil, bare lurer på hvorfor det er det.

1 Like

Det som kan vere en trigger er att resultatene er så gode att de er sikker på å lykkes.
Mindre risk/safe data, bedre avtale med partner senere.

Det må man kunne regne med at er forutsetning nr.1 dem baserer en faseIII på.

1 Like

Session stream 1 , skroll tilbake fra midten ca.

5 Likes

Du bør høre presentasjonen igjen
Han sier IKKE at de SKAL kjøre aml uten partner. Han sier at det kan skje, men at de holder alt åpent nå for å ikke låse seg til et spor. Dette er nok rent strategisk av mange årsaker og fremstår veldig riktig. Etter hvert snakker han om Merck, og i setningen etter at det er naturlig å gå for en partner. I QA får han spørsmål om han ser for seg at de har en kommersiell (?) partner i løpet av 2022. Han smiler mye og synes det ervanskelig å svare på det, men viser bare til tidligere uttalelse om at de søker partnerskap.

I det hele tatt en veldig interessant presentasjon. Det er div signaler her som lover veldig veldig godt.

12 Likes

Et viktig moment vedr covid er at de kommer inn under en etablert protokoll som sikrer gjennomføring ,og ikke er sårbar ift smittetall i enkelte land. Man unngår en ny situasjon a la accord der studien ble stoppet, restartet osv. Studien blir kjørt på mange/flere lokasjoner over hele europa

Hva gjelder Covid, så ble denne nyttige plansjen dratt frem:

Det ble også poengtert at resultater fra covid-studien i praksis vil ha bredere nedslagsfelt enn til å bare gjelde covid.

12 Likes

Fordi det vil være en anerkjennelse av virkemekanismen til Bemcentintinib basert fra tidligere fase studier fra regulatorisk myndighet , samarbeidspartner osv i tillegg er det siste og avgjørende fase før søknad om kommersiell godkjenning

2 Likes

Ny styreleder: https://www.linkedin.com/in/anders-tullgren/

Betraktelig mer salgsfokus er mitt inntrykk ved å lese CV: https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2021/12/CV-Anders-Tullgren.pdf

“Increased both sales and profits by double digits for $2.7B USD region”

7 Likes