Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Nei, hvis CTIS sine sider er oppdatert, og det går jeg utifra det er så har ikke søknaden kommet inn enda. Den første ble jo avvist da ett medlemslands etiske komite ikke hadde fått gitt sin godkjenning enda-

https://euclinicaltrials.eu/search-for-clinical-trials?p_p_id=emactsearch_WAR_emactpublicportlet&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&_emactsearch_WAR_emactpublicportlet__facesViewIdRender=%2FWEB-INF%2Fviews%2Fsearch%2Ftabs%2FsearchResults.xhtml

Håper LONG har ikke solgt seg ut! Han virkelig fortjener å være med på børsfesten!

2 Likes

Solgt seg hvertfall ned om ikke alt og slettet brukerkontoen her inne. For de som har vært med her en stund, så tror jeg long fant oppskriften på både røykeslutt og tekinvestor abstinensene.
For oss gamle travere var detektiven long en frisk pust i bgb trådene, som grov fram den ene godbiten etter den andre. Men… biotech investering er ikke for alle, for å si det forsiktig :grin:

Selv kjenner jeg lukten av en tent lunte🧨

8 Likes

Noe endring i top20/50listen?

Nope, Nordea Bank ABP Egenhandelskonto har levert tilbake 70800 aksjer til MP Pensjon er det eneste av interesse på dagens liste

2 Likes

Takker :slight_smile:

Det kan se ut at at en slags algoritme/robot som aktivt jobber å heve opp kurset! Enig?

1 Like

Enig, og desto mer hyggelig at de jobber kursen nordover. Stort sett så beveger kursen seg i den retningen som algoen ønsker.

2 Likes

Skulle jeg kommunisere med andre tradere og fortelle at jeg vil gjøre “ditt eller datt” eller at” det vil ta av” eller “ noe annet” så kunne jeg tatt en telefon eller gitt beskjed med å programmere robo nr 8 til å kjøpe 234 aksjer. Verden vil bedras!

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010650013
-84992

5 Likes

Noe reduksjon.

2 Likes

Spenn setebeltene!

De har vært fastspent lenge :joy:

Nå har vi passer 6 mnd høyest på 21.30! :boom:

2 Likes

Spennende tider fremover. Aksjen stiger på høyere omsetning og virker råsterk :grin:

Dere får leve med at dette sannsynligvis er nevnt tidligere - til helgen er det American Association for Cancer Research (AACR)

Der er Bemcentinib og BGBIO representert med følgende to abstracts:

# AXL inhibition enhances Type 1 interferon (IFN) response and potentiates chemo-immunotherapy

og

# Combined inhibition of AXL and ATR enhances cell death and immune response in small cell lung cancer

Dette har selskapet valgt å ikke børsmelde, ennå. For det bør de jo gjøre. Både Targovax og Nykode (Vaccibody) har gjort dette på sine abstracts.

Den 07.04 skal årsrapporten offentliggjøres.

Jeg tror kombinasjonen av dette og at vi ser en forsiktig inndekking av shorten til Arrowstreet er årsaken til at vi har en fin jevn kurs nordover. Selvfølgelig er det forventninger til STK11 og partnerskap, men det får vi ta når det kommer.

Helgen blir fin - ser frem til AACR

12 Likes

Flott oppsummering , enig👍

Tar det som et godt tegn, har mer spennende ting på gang enn å levere et par presentasjoner.

3 Likes

Ny nedstegning pga Covid

Skulle årsrapport publiseres i dag?