Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Jepp

Ny CB 3 min etter at den åpnet.

1 Like

Stoppes automatisk når den passerer 10% og åpnes igjen etter ca 10 minutter.

1 Like

News på avveie eller har plutselig folk fått øynene åpne nå med vaksinetrøbbel og nye nedstengninger?

Hmmm!

Det er tydeligvis forventninger i markedet til at selskapet kommer med noen nyheter! GG

Klassisk Pump n dump type ASP

1 Like

Fritt fram å selge seg ut, men jeg sitter rolig i båten. Spennende tider i møte og vil tro de fleste som er inne nå venter i spenning på bekreftelse på att bemcentinib virker på covid 19 pasienter.

3 Likes

Det har vært ca 200 til 400k aksjer pr dag omsatt den siste uka, i dag stiger AKSJEN betydelig på høy omsetning … Det forteller i hverfall meg mye💥

2 Likes

Hvor mange dage til fremlæggelse af covid19 data fra Indien og Sydafrika?

Ja, why not. Samme hva som driver oppgangen. Jo høyere kursen er i neste uke jo mer går kursen

Kan det være blanding av short ute,pumping av kurs og rykter som går…

Synes virkelig vi bør unngå å svartmale vaksinene! Men at det blir behov for medisin: Ja

Og enda viktigere … Bemcentinib primært er en kreftmedisin! :nerd_face:

2 Likes

Klassisk FUD, type svak

Noen som husker at aksjen også gikk ca 10% dagen før Accord meldingen kom for snart et år siden? Jeg tror (håper :grinning_face_with_smiling_eyes:) dagens oppgang har samme grunn.

7 Likes

Denne og neste uke kan bli ganske så enorm kursmessig. Får se hvor mange kjøpere som kommer inn nå. Fortsetter den i dag så har i hvert fall jeg blitt overbevist om at den vil ligge på et høyere nivå ved readout før måneddskiftet. Allerede uken som kommer, eller ukene etter.

9 Likes

Virker som noen trodde det skulle komme en pressemelding i dag, men bommet på dagen :stuck_out_tongue:

BUY THE DIP!

3 Likes

Uavhengig av stunts slik man så i går (og i dag), så er det om ikke annet ganske sikkert at forventningene og den potensielle oppsiden fra en gode data vil ta kursen høyere etter hvert som man nærmer seg månedsskiftet.

3 Likes

Er dere ristet ut yet?