Jepp
Ny CB 3 min etter at den åpnet.
Stoppes automatisk når den passerer 10% og åpnes igjen etter ca 10 minutter.
News på avveie eller har plutselig folk fått øynene åpne nå med vaksinetrøbbel og nye nedstengninger?
Det er tydeligvis forventninger i markedet til at selskapet kommer med noen nyheter! GG
Klassisk Pump n dump type ASP
Fritt fram å selge seg ut, men jeg sitter rolig i båten. Spennende tider i møte og vil tro de fleste som er inne nå venter i spenning på bekreftelse på att bemcentinib virker på covid 19 pasienter.
Det har vært ca 200 til 400k aksjer pr dag omsatt den siste uka, i dag stiger AKSJEN betydelig på høy omsetning … Det forteller i hverfall meg mye💥
Hvor mange dage til fremlæggelse af covid19 data fra Indien og Sydafrika?
Ja, why not. Samme hva som driver oppgangen. Jo høyere kursen er i neste uke jo mer går kursen
Kan det være blanding av short ute,pumping av kurs og rykter som går…
Synes virkelig vi bør unngå å svartmale vaksinene! Men at det blir behov for medisin: Ja
Og enda viktigere … Bemcentinib primært er en kreftmedisin!
Klassisk FUD, type svak
Noen som husker at aksjen også gikk ca 10% dagen før Accord meldingen kom for snart et år siden? Jeg tror (håper ) dagens oppgang har samme grunn.
Denne og neste uke kan bli ganske så enorm kursmessig. Får se hvor mange kjøpere som kommer inn nå. Fortsetter den i dag så har i hvert fall jeg blitt overbevist om at den vil ligge på et høyere nivå ved readout før måneddskiftet. Allerede uken som kommer, eller ukene etter.
Virker som noen trodde det skulle komme en pressemelding i dag, men bommet på dagen
BUY THE DIP!
Uavhengig av stunts slik man så i går (og i dag), så er det om ikke annet ganske sikkert at forventningene og den potensielle oppsiden fra en gode data vil ta kursen høyere etter hvert som man nærmer seg månedsskiftet.
Er dere ristet ut yet?