Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Bør suppleres med en børsmelding straks om det er nytt å tolke!

We guess bemcentinib has great promise… Da blir det liv i leiren.

Intet nytt fra Vestlandet…

Denne presentasjonen var ikke akkurat ferskvare, gammelt opptak?

Virker faktisk som opptak ja!
image

Han SA faktisk nettopp at dataene kommer i Q1 2021 - det er vel litt sent nå?

De har sendt et opptak så det er ingen risiko for forsnakkelser :blush:

Åpenbart en gammel presentasjon, både SA/India og Accord var “recruiting”.

Det er jo mildt sagt elendig!
Jeg velger å tenke at Godfrey ikke har tid til å prioritere dette nå, de har et stykke arbeid å gjøre om dagen, spesielt ved 100bagger data. Håper i all stillhet at han er opptar med BP avtale og skalere opp produksjonen noe så bort i granskauen :sweat_smile:

3 Likes

Jeg har vært inne på samme tanken @vcp

Det jobbes nok for fullt natt og dag nå for å få en kvalitetsikret rapport for videre presentasjon.
Tror ikke mange er klar over hvilke fasiliteter BGBIO har oppe på Haukeland… De har verdensledende utstyr og labber+testfasiliteter for ulike levende organismer. Ikke minst umiddelbar nærhet til Haukeland sykehus/Lab.

5 Likes

Merkelig det greiene rundt Bgbio nå. Har ikke opplevd at de har vært forsinka i resultat framleggelse tidligere og Hvertfall ikke når de guidet såpass presist.
Det er en ting. Det andre er jo dagens presentasjon, gamelt og opptak til og med😂 Altså en presentasjon som ikke henger sammen med siste nyhetene, tenker da på Accord studien som er avsluttet.
Her kan en konspirere i øst og vest. Selv opfatter jeg selskapet som seriøst og som verdens ledende i sin felt med solid hovedaksjonær. Dagens presentasjon kunne de glatt meldt pass til om de satt på noe som tilsier Covid biten gikk i dass. Vet ikke hva jeg skal tro men at det er noe ext ordinært som vil treffe oss er helt sikkert. Så må en vurdere selv hvilken vei det går🤔

1 Like

Enten har @vcp rett og de er kjempeopptatt i forhandlinger eller de er opptatt med krisehåndtering og skadebegrensning på grunn av negative resultater. Jeg heller mot @vcp

Det trenger ikke være noen av delene. De hadde først guiding i Q1, deretter Mars/April. I og med at det er Q1 som benyttes her er innspillingen her relativt gammel.

2 Likes

Har du hørt presentasjonen?

En konferanse som ikke er meldt.
Ville lagt null vekt på at presentasjon ikke var oppdatert.

Nei, har ikke hatt tid enda, tok utgangspunkt i det under. En utdatert guiding (og passert guiding) en tidslinje som også er blitt endret til Mars/April

Hvis det ikke var opptak er det jo bare utrolig slett arbeid. Og det tviler jeg på.

Dagens presentasjon ligger heller ikke under Events 2021 på hjemmesiden

Derfor jeg undret over dette lenger oppe. Er ikke info om denne presentasjonen på bgbio sine sider.

Med mindre dette er arrangert uavhengig av bgbio er det påfallende, dette ligner ikke bgbio overhode.
Trenger ikke være noe, men det er det, sett fra mitt ståsted.

1 Like

Resultatene fra Covid-studien skulle komme i slutten av Q1, men sa CEO hvilket år han mente?? :cowboy_hat_face:

1 Like