Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Teknisk analyse (BGBIO) (TA) 📈

Målet ligger på ca 51.5 ved bekreftet brudd opp av kilen, og jeg mener bruddet opp er bekreftet.

3 Likes

Bekreftet brudd opp av descending wedge :raised_hands: Skulle gjerne ha sett litt mer volum :bar_chart: Første skikkelige motstand er tidligere topp, i tillegg til øverste motstandslinje på 11% fra dagens nivå.

7 Likes

Liker chartet nå.

Det er tydelig at det akkumuleres, ny pocket pivot i dag.

5 Likes

Har ikke vært inne i BergenBio på lenge, kjøpte meg inn igjen idag.
Takk til alle dere som deler tekniske analyser.

2 Likes

Fin tid å komme inn. Ser ut til å ha satt bunn i dags chartet. Kan jobbe seg oppover, indikert positive data 25.06
Covid-19 indikasjoner når tid som helst.

1 Like

I går brøt vi ned fra stigende trend. Heldigvis med lite volum og nå er vi tilbake igjen i trendkanalen. Klarer vi å avslutte dagen over 40 er det topp stemning :muscle:

2 Likes

Interessant å se hvordan rsi og acc/dist bunnet ut 9 juni, ligner et sentimentskifte i aksjen og at de svakeste hendene har fått solgt det de føler de trenger

5 Likes

Deilig lite overhead fra herav :ok_hand::muscle::flight_departure:

1 Like

1D Minervini gitt kjøpssignal i dag :muscle:
1H ser nydelig ut, 2 pocket pivot i dag ! :ok_hand:

1 Like

Den er vel ikke helt innen for alle Minervini sine 8 punkter.
Streiker så vidt det er på punkt nr 7:
7. The current stock price is within at least 25 percent of its 52-week high (the
closer to a new high the better).

Men i morgen kanskje…

Edit: Ser at den var innenfor i løpet av dagen, så da du skrev dette stemte det vel. Men ikke med slutt tallene.

1 Like

Korrekt. Måtte ha close over 40.
Burde fint klart det i dag imo

1w

2 Likes

Hadde håpet vi skulle close over 40 idag. Uten at jeg er sikker for hva det hadde å si for den tekniske analysen!

1 Like

Vi hadde da holdt oss innenfor den oppadgående trenden.

1 Like

takker…tenker det også hadde vært psykologisk bra…ihvertfall for min egen del…har aksjer i BGBIO.

1 Like

Kortsiktige trender er i min bok intakt, og neste uke er det presentasjon på en veldig viktig studie. Ingen grunn til at aksjen skal slappe av nå.

4 Likes

Har store forventninger, for å si det forsiktig!
Ingen ting er priset inn pt. Imo

5 Likes

Krysser fingrene for at vi slutter Minervini grønt i dag :star_struck:

Vi holder fortsatt trenden! I dag møtte vi motstand på tidligere høyde fra 2 juni, samtidig som motstand fra nedadgående trendlinje. Med litt volum skal vi kunne bryte disse motstandene og neste target er 50,-

5 Likes

Oppfører seg eksemplarisk.
Det nevnes rally, det er ikke rally her enda.
Da vil vi se hardere thrust’s oppover med lange candles. (Se pcib i går)

Har begynt å tygge på triangel topplinje nå :ok_hand::muscle:
Formasjonen gir target på 61-64kr / 41-48% litt avhengig av hvor man setter bunn.

2 Likes

Holder oss pent inne i trendkanalen og fikk brudd opp av nedadgående trendlinje i dag :muscle: Utover uken kan vi se at tidligere topp på 44,20,- blir til støtte og vi kan fortsette veien mot 50,-

6 Likes