Målet ligger på ca 51.5 ved bekreftet brudd opp av kilen, og jeg mener bruddet opp er bekreftet.
Bekreftet brudd opp av descending wedge Skulle gjerne ha sett litt mer volum Første skikkelige motstand er tidligere topp, i tillegg til øverste motstandslinje på 11% fra dagens nivå.
Har ikke vært inne i BergenBio på lenge, kjøpte meg inn igjen idag.
Takk til alle dere som deler tekniske analyser.
Fin tid å komme inn. Ser ut til å ha satt bunn i dags chartet. Kan jobbe seg oppover, indikert positive data 25.06
Covid-19 indikasjoner når tid som helst.
I går brøt vi ned fra stigende trend. Heldigvis med lite volum og nå er vi tilbake igjen i trendkanalen. Klarer vi å avslutte dagen over 40 er det topp stemning
Interessant å se hvordan rsi og acc/dist bunnet ut 9 juni, ligner et sentimentskifte i aksjen og at de svakeste hendene har fått solgt det de føler de trenger
Deilig lite overhead fra herav
Den er vel ikke helt innen for alle Minervini sine 8 punkter.
Streiker så vidt det er på punkt nr 7:
7. The current stock price is within at least 25 percent of its 52-week high (the
closer to a new high the better).
Men i morgen kanskje…
Edit: Ser at den var innenfor i løpet av dagen, så da du skrev dette stemte det vel. Men ikke med slutt tallene.
Hadde håpet vi skulle close over 40 idag. Uten at jeg er sikker for hva det hadde å si for den tekniske analysen!
Vi hadde da holdt oss innenfor den oppadgående trenden.
takker…tenker det også hadde vært psykologisk bra…ihvertfall for min egen del…har aksjer i BGBIO.
Kortsiktige trender er i min bok intakt, og neste uke er det presentasjon på en veldig viktig studie. Ingen grunn til at aksjen skal slappe av nå.
Krysser fingrene for at vi slutter Minervini grønt i dag
Vi holder fortsatt trenden! I dag møtte vi motstand på tidligere høyde fra 2 juni, samtidig som motstand fra nedadgående trendlinje. Med litt volum skal vi kunne bryte disse motstandene og neste target er 50,-
Oppfører seg eksemplarisk.
Det nevnes rally, det er ikke rally her enda.
Da vil vi se hardere thrust’s oppover med lange candles. (Se pcib i går)
Har begynt å tygge på triangel topplinje nå
Formasjonen gir target på 61-64kr / 41-48% litt avhengig av hvor man setter bunn.