Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Teknisk analyse (BGBIO) (TA) 📈

Hva tenker du om volumet?

Mener jeg har lest at det er massivt med motstand rundt 22kr . Selv har jeg begrenset TA kunnskap … God helg…

Jeg tenker volumet i første omgang viser sterkt avtakende salgsvilje.

Det kunne vært interessant om man hadde anledning å se andelen av robothandelen disse dager! Registrert short er uforandret på 0,69 %.

6 Likes

Takk :slight_smile:
Og kan du være snill og kort forklare bildet?
Ser veldig gresk ut for meg :nerd_face:

1 Like

Mengden aksjer kjøpt og solgt på de respektive kurser. Som en ser har det blitt kjøpt og solgt et høyt volum rundt 33kr. Mange er under vann på dagens kurser og kommer til å være sjeleglad for å komme ut i null og selge på det nivået. Skaper motstand.

2 Likes

Tnx my man :metal:

1 Like

Har vcp lagt merke til utviklingen i aksjen i april 20 før melding om Covid kom. Sidestill den utviklingen med det vi har sett de siste uker i mars 22.

1 Like

I hvilken grad kan du trekke sammenligning?
I forhold til kursutvikling eller volum omsetning rundt motstand

Ja, og det har jeg påpekt i innlegg over.

Jeg kan ikke se at du berører mars 2020 like før covidmeldingen kom. Men, det som er poenget er at aksjeprisutviklingen ser nå helt likt ut som det gjorde mars 2020. Nesten identisk. Da viste noen at noe var på gang, og nå vet noen at noe er på gang. Uansett så er det veldig spennende.

5 Likes

Nå er det 4 uker på rad med prisutvikling/stigning! Hvor mange uker hadde vi utvikling da (2020) før vi fikk meldingen?

I 2020 bunnet den ut på 11.70 12.mars. Så stiger den jevnt og trutt i ca 7uker til 20.70. Og rett før midnatt tirsdag 28.april kommer meldingen om covid-19 Accord studien. :bomb: Dagen etterpå går den til himmels… Aksjen var på det høyeste opp hele 158%!


Flere satt og ventet på NSCLC tallene som skulle blir publisert, akkurat som vi nå venter på partnerdeal. Rent teknisk hadde det perfekt med en mld nå.

Vil du sitte utenfor å se på denne gangen også?

4 Likes

Takker :raised_hands:

1 Like

Nå er vi der.
The magic number :two: :zero: ,:seven: :zero:

1 Like

Det er bare å nyte volumet på pullback ned til støtte. Liten tvil om at en må opp i pris for å lokke selgerne fram. Det er sterkt i det motstands området kursen ligger i nå.

2 Likes

Sluttet på “the magic number” :two: :zero: , :seven: :zero: :boom: :100: :100:

2 Likes

Flytt komma en desimal eller 2 så er vi enig :ok_hand: :blush:

2 Likes

ok. :two: :zero: :seven: :zero: NOK for de tolmodige

1 Like