Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

BergenBio Teknisk analyse (BGBIO) (TA) 📈

Hurtig handel, sĂ„ gĂ„r de for 207kr😁
Seigpining oppover, sĂ„ gĂ„r de fĂžr😅

MĂ„tte det bare komme noe snart, chartet mangler en massiv grĂžnn sĂžyle :blush:

Biotech er ikke som Ä se maling tÞrke, det er Ä se maling falme og hÄpe den maler seg selv snart. Reint objektivt

5 Likes

BGBIO i det lange lĂžp, har nĂ„ to ganger hatt sluttkurs under 11,32 som er den nederste streken for langsiktig stĂžtte bakover som jeg har tegnet opp. Er dette noe dere kun vil kalle for “overskytende” (eller kanskje det kalles underskytende, samme det hvis dere skjĂžnner hva jeg mener), eller vil dere tolke det som at stĂžtten er bekreftet brutt? Noen andre som har charts og/eller teknisk vurdering/fundering av BGBIO Ă„ dele?

Jeg Þkte pÄ 10,45. Satster pÄ en dobbelbunn (all time low 15. juni 10,45). Blir spennende Ä se hva sluttkurs i dag blir.

Du mÄ kjÞpe mere enn 1000 aksjer skal det bli noe vei i vellinga. Ser ikke noe triggere de neste mnd. 1 pas dosert vil ikke gi noe lÞft i kursen. SÄ hva som skal lÞfte denne de neste mÄnedene er for meg litt uklart. Da mÄ de evt klare Ä fÄ inn noen stÞrre investorer.

Dette er teknisk analyse-trÄden, ikke smÄprat. Jeg handlet basert pÄ teknisk analyse. Du vet heller ikke hvor mange aksjer jeg kjÞpte. Jeg kan ogsÄ ha kjÞpt pÄ 10,40. I tillegg er antall aksjer jeg kjÞpte ikke relevant for posten du svarte pÄ, og heller ikke relevant for denne trÄden, ei heller for forumet ellers. Resten av posten din er ogsÄ off-topic for denne trÄden. Hold deg til smÄprat dersom du ikke har noe teknisk Ä komme med.

Vet dette ikke er en del av det tekniske, men bare sÄ folk som kun ser pÄ det tekniske er klar over det sÄ gÄr BergenBio mot emi neste 3 mnd en gang. De fleste trekker seg nok ut av den grunn. 292M ved forrige kvartal gir 10 mnd runway fra 30.juni 2022. Dvs 7,8 mnd igjen til de er tomme for cash.

1 Like

Det er umulig for deg Ä vite at de kjÞrer emi om tre mÄneder. Jeg tror ikke det blir fÞr til neste Är, forhÄpentligvis pÄ mye hÞyere kurs. Ja, hold deg til smÄprat. Dere er off-topic begge to.

Lykke til. Snakker av erfaring, men trenger ikke lytte. Dine penger.

1 Like

NÄ fÄr vi se om remmene holder :grin:

2 Likes

Begynt Ă„ trade denne f%!$ aksjen, tracker chart her, kun for egen del.
GĂ„r en motsatt vei, skal det historisk vĂŠre god butikk. SĂ„pass ĂŠrlig skal jeg vĂŠre. :sweat_smile:

Ga meg assosiasjoner til dĂždsspiral i flyging.

I tilfelle en touch and go. Ingen vet hvor bunnen er i denne, men fine muligheter for Ä trade pÄ reisen, bÄde opp og ned. SÄ fÄr en hÄpe man er inne nÄr en avtale blir annonsert og ute nÄr emi kommer :grin:

Hva tror du kommer fĂžrst :thinking:

Emi, sÄ langt har styret klart Ä gjÞre emisjoner pÄ de helt rette tidspunkt sÄ fÄr vi se om dem har et ess i ermet denne gang og.

45+ millioner aksjer er omsatt siste halvÄr.
Sell climax, med sannsynlig trend exhaustion. Stor andel aksjer har byttet eiere. Topp 10 med svak Ăžkning?
Moden for vending i trend kanal.

Ser ikke spesielt lyst ut, mtp en vending opp. Om indeksene gÄr den veien det ser ut til nÄ, med potensiale for nye 45% ned. Da blir det ikke pent i biotech. I den grad det kan bli noe verre.

Og der var bull festen slutt for denne gang


Brudd halslinje

Den hÞyre skulderen din var litt lav synes jeg. Jeg mener det burde vÊre litt stÞtte pÄ 50 dager SMA (den grÞnne streken pÄ bildet), for meg ser det ut som den bouncet litt pÄ den i dag (bildet mitt er forÞvrig med daily candles).

teknisk-tull

2 Likes

Fredag holdt stĂžttestrek og 20 dager sma som stĂžtte. Mandag fikk vi en dragonfly doji som kan indikere en “trend reversal” fra de tre dagene med kursfall forrige uke. Dersom sluttkurs blir grĂžnn i dag, sĂ„ har vi en confirmation candle pĂ„ gĂ„rsdagens dragonfly doji:

Les mer om dragonfly doji her: Doji Dragonfly Candlestick: What It Is, What It Means, Examples

4 Likes