Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BEWI - småprat (BEWI)

BEWI is a leading international provider of packaging, components and insulation solutions. BEWI is commitment to sustainability is integrated throughout the value chain, from production of raw materials and end goods to recycling of used products. Guided by a vision to protect people and goods for a better everyday, BEWI is leading the change towards a circular economy.

BEWI

Her har vi en fin ‘’ uoppdaget’’ grønn aksje. Spennende om den skulle klatre over 27. Utbytte også. Slang inn 10000 kr på 26,2. Liker selskap som som har et positivt regnskap. Legger den i kista for fremtiden.

Ja, uoppdaget er nok en god beskrivelse! Volumet er så begredelig at BEWI ikke fikk være med i FantasyFond-spillet til DN… Men som du sier, fin aksje å ha i kista!

https://m.youtube.com/watch?v=oj_2XWCmPjk&feature=youtu.be

Fin info video om Bewi👍🏻

37,8 :star_struck: så ikke den komme etter sommerens ørken vandring.

Innside kjøp og enorme vekst planer. Tror denne kommer snike seg ubemerket oppover, :shushing_face::shushing_face:

Det er noe i emning her. Ser svenske kontoer laster tungt og plukker opp mesteparten av den svært begrensede floaten som finnes. Ellers var jo Q2 tallene svært gode, og analysene er så vidt jeg kan se ikke oppdatert?

Det lastes opp til capital markets update 30. sep, som kommer til å bli en ny trigger. Selv tok jeg gevinst for 10 kr siden, og angrer fortsatt :smiley:

Satt på selger knappen i dag. Da jeg er opp 75% … Tenkte å ta ut hva jeg gikk inn med, så sitte igjen med fortjeneste i aksjer. Men noe sa meg at denne bør bare holdes. :joy: Okei får latt den snike litt til opp så

Cheers.

BEWI: BEWI launches offer to acquire all shares in Jackon Holding AS

1 Like

Her skulle man HODL’et, veldig morsom utvikling!

1 Like

Er ofte inne her å ser hvilke aksjer som blir snakket om. Forstår ikke at folk ikke ser på BEWi. Eller KMC for den sak skyld. Ja Bewi om den faller ned på Jacon oppkjøp pris på 46 kr eller kmc på 8 kr. Her tjener vi penger :muscle:

Aggressiv M&A-vekst, finansiering med unsecured bond… risken tar seg opp i BEWI. Spent på om de har kontroll på totalen. Krever rask integrasjon og evne til å ta ut skalaeffekter.

Noen som har noen tanker her?

Sitter godt lastet i Kmc, bewi løp fra meg så der avventer jeg. Men har ståltro på de også, bare familiene som er største eiere er grunn nok til å kjøpe i mine øyne :slight_smile:

1 Like

What is this magic? 97% av aksjene hos topp 50? 63% hos insider CEO og CFO?

image
Ikkje egentlig veldig dyre basert på det fundamentale. Men veldig vanskelig å verdsette ein eventuell vekst her og korleis råvårepris speler inn på selskapet. Leste prospekte tidlegare i haust, men hugser ikkje korleis det var med råvarer og mulig vekst.

Edit:
har kjøpt ein del selskapet i det siste. Mykje av dette er betalt i aksjer så veit ikkje korleis organisk vekst kan sjå ut. Er denne ikkje så god må dei vere ekstremt gode med oppkjøp for at veksten skal fortsetje.

BEWI: M2 ASSET MANAGEMENT KJØPT CA 1,1M AKSJER, HAR 5,2471%

Oslo (Infront TDN Direkt): M2 Asset Management AB har torsdag kjøpt 1.132.025 aksjer i Bewi til kurs 65,50 kroner pr aksje, og eier etter transaksjonen 8.217.526 aksjer, tilsvarende 5,2471 prosent av aksjekapitalen.

Det fremgår av en flaggemelding torsdag.

Noen har trua på videre oppgang :star_struck::star_struck:

1 Like

Noen andre her enn jeg som satser på en comeback for denne om ikke så lenge? Den har vært ganske så fin siden bunnen i november. Har plukket litt her og der de siste månedene.

Har trua her også. Vi får se I slutten av august.