Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Er BIOEX teknologi aktuelt for drikkeflasker?

Ja det jobbes med flasker i PHA. Så lenge vannet ikke har bakterier som bryter ned PHA så vil det gå greit. Om man fyller på forurenset vann eller legger flasken på bakken ute så kan man starte nedbrytingsprosessen - det vil nok kunne passe med vannflasker for vann/drikke solgt fra butikk men ikke for sportsflasker til gjenbruk?

Full cycle bioplastics jobbet mye med folier. Plastfolier som man kan sveise sammen til poser, emballasje osv. Også der kan man være avhengig av at man ikke har noe på inn- eller utsiden som bryter ned plasten ettersom den er ekstremt lett nedbrytbar.

3 Likes

Det er flere skjønner jeg som vil ha noen få til før mandag !! Dårlig volum men dog.

Hehe ja prøvde fiske først men endte opp med å ta den til 30 :crazy_face: #utålmodig

Og uten å egentlig forvente noe nytt på mandag :see_no_evil:

Spennende om den klarer holde 30 inn i helgen :wink:

God helg :partying_face:

Hva tenker vi om morgendagen? Er «kassafløden» positiv nå i 22 :man_shrugging:Jeg tenker med så mye på gang for Bioex spiller det liten rolle om det går opp eller ned i morgen. Går ut ifra en non event. Me lyt sjæw. En avtale med penger igjen så er det vel rett opp som forrige gang med 300%. Lykke til. Vi krysser for de neste måneder.

1 Like

Tror ikke på så pene tall. Selskapet ekspanderer og det koster penger. Gleder meg mest til å lese både tekst og “mellom linjene” om det de sier om fremgang i samarbeidene. Jeg har tro på to avtaler i løpet av sommeren.

1 Like

Mee too Sjog…
Skulle gjerne hatt live presentasjon og mulighet for spørsmål på direkten.

Samtidig er de som jeg kjenner til meget positive, noen har jo litt mer direkte kontakt med Bioextrax, som vi ser bla på det svenske forumet…
Tallene skal vi ikke bry oss om denne gang, men evt selvsikkerhet i rapporten er viktigere. :grin:

Samma her… er vel tilnærmet null inntekt enda… så kan fort gå noe ned… men blir spennende med en oppdatering på oversikten over de mest aktuelle evalueringene, og om de har fått noe feedback på dyreforet f eks

Jeg tror videre oppover :smiling_face_with_three_hearts::grin:

Skin creams → L’Oréal (?) → Diskussioner om nästa steg i samarbetet pågår.

Polymer to coat paper → BASF (?) → Diskussioner om nästa steg i samarbetet pågår.

1 Like

I Norge og EU er det substitusjonsplikt for skadelige eller miljøskadelige kjemikalier osv. Det betyr at om bioextrax får inn løsningen i kun et lite antall bruksområder så kan det renne inn med konkurrenter av kunden etterhvert.

Biochemicals er den grønne gren.

Les dere opp om substitusjonsprinsippet/substitusjonsplikt. PHA markedet vil pga. det vokse mye raskere enn analytikere tror.

3 Likes


Et par år gammel, men like relevant informasjon i dag.

2 Likes

Legg merke til at det nå står spesifikt “Förhandlingar” isf “Diskussioner” på kosmetikk!

4 Likes

Screenshot_20220531-080124-802

10 Likes

Dette er vel utelukkende positivt mtp omsetning og interesse?

2 Likes

Da er det kommet melding om corporate action på Opsjoner :slight_smile:

Market Deadline Date/Time
16-Jun-2022 00:00:01 (GMT+1:00) Europe - Central
Period of Action
01-Jun-2022 to 15-Jun-2022

“Teckningskursen har fastställts till 19,64 SEK per aktie vilket motsvarar 70 procent av den volymvägda genomsnittskursen för aktien under perioden 13 - 27 maj 2022”

1 Like

En fin fredagskonklusjon :partying_face:

4 Likes