Kan vel ikke være noen andre enn Ikea det? 200 000 ansatte stemmer jo også.
Det stemmer nok helt sikker. Men vær obs på at de ikke har inngått noen evalueringsavtale med dem, så de ligger litt lenger bak i løypa.
Men på den annen side, så kan det være én av de nye evalueringsavtalene de kommer til å tegne fremover. Vi kan nok forvente at det kommer minst et par nye evalueringsavtaler iløpet av Q1, dersom det stemmer at de fortsatt kontaktes av potensielle kunder i stor stil.
Jeg har forventninger om mange flere. Det er ikke èn eller to deals dette selskapet skal ha, de skal utlisensiere til så mange de får til.
Det burde absolutt komme flere. Jeg prøver bare å være litt nøktern her…
Når var det de nye EU reglene mot plas i sminke og diverse trer i kraft?
Joda. Men, en utlisensieringsdeal er egentlig ingenting annet enn et potensiale og koster ingen av partene særlig mye, så om de har 40stk så er det bare å forvente dersom techen er bra.
Vet ikke om det er av interesse for noen, men fant ut at det lille danske bioteknologi-selskapet som de samarbeider med i prosessen med det tyske avfallshåndteringsselskapet, er Tailorzyme.
Det står i memorandum at de samarbeidet i “Feather2Feed”, og i linken under finnes de som deltok der. Inntekten fra den tyske kunden skal sannsynligvis fordeles 60/40 mellom selskapene, i favør Bioextrax.
Oj, så mange innlegg på en dag! Og jeg som trodde jeg var ensom norsk i dette selskapet siden kursen toppet ut. Prøver å plukke mer på dupper nedover 70-tallet.
Hysj, vi andre prøver også å få på duppene
Da kjøper jeg på toppene
Slik at jeg sikrer meg de aksjene jeg skal ha…
Plutselig ligger neste melding der - FOMO er en dårlig følelse
Var ingen respons på det men jeg synes det er litt viktig i forhold til når man velger å kjøpe/selge.
Jeg aner ikke om eksempelet mitt fra Combigene er representativt men siden det skjedde der så er det ikke umulig at det kan skje i Bioextrax.
- Siste dag med handel av TO4 i Combigene var 30. november 2020.
- 8 januar 2021 hadde jeg aksjene på konto.
Selvfølgelig kan de som ønsker selge sine TO i markedet i morgen men hvis Combigene-eksempelet utspiller seg så vil altså ikke TO-aksjene i Bioex være i markedet før langt uti februar. Dermed tenker jeg at at de som venter med å kjøpe seg in KAN måtte vente en god stund og i mellomtiden er muligheten der for at kursdrivende meldinger kommer ref. noen poster litt lengre opp her:
Men, det er jo snakk om bare noen hundre tusen aksjer? Og i februar vil jo triggere muligens være rett rundt hjørnet?
Jeg kan dog lite om dette
Ja, var ment litt til de som sitter å venter på inngang til det (kanskje) kommer gevinstsikring når aksjene er i markedet. Men gitt et gjennomsnittlig daglig volum på 10-20k aksjer de siste månedene så kan det potensielt gjøre noe med kursen på kort sikt.
Skjønner. Ja de som venter kan få det billigere, eller sykt mye dyrere. Tiden vil vise
Jeg tror mange av de som har sittet med TOene hele veien kun selger ca 1 aksje for hver 5 TO da tegningskursen er så lav ift kursen i dag. Jeg tror også mange av disse salgene allerede er gjort. Svenskene liker å ha kontroll på finansene sine og har nok sørget for å ha midlene klare allerede. At mange av dem selger umiddelbart etterpå tviler jeg på.
Som man må lirke seg inn i denne aksjen… Frustrerende.
Har vært med på at TO konverteringen til aksjer har vært gjort over natten. Har også vært med på at det har gått en uke. Så tiden det tar er sikkert opp til hvor effektivt selskapet og den finansielle rådgiveren er
Ikke lett å få tak i annet enn småposter på 70-tallet her nei.
70-tallet er nok historie nå…
Det kan bli historie snart, men ville ikke satset huset på det før det meldes noe snacks.
Dessuten kommer 70tallet igjen etter en aksjesplitt.