Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Var ikke intention to grant varslet tidligere? Eller blander jeg med noe annet :thinking:

Ja, som det står varslet de “intention to grant” 9 september, så er jo ikke noe nytt, bare en bekreftelse

Vi tar alt imot med åpne armer på denne kursen :wink:

1 Like

Det positive med meldingen i dag er jo at nå ligger enda mer til rette for å utvide samarbeid med sukker produsent :blush: blir veldig spennende å følge med fremover!

3 Likes

Tipper et lite innside kjøp meldes snart…
(Magefølelse) Mulig Mats Persson. :sweat_smile:

Måtte bare dele magefølelsen :scream::joy:

Han kjøpte for en halv million kroner på 10x dagens kurs i april, så det er ikke usannsynlig at han vil kjøpe på dagens kurser også :wink:

En jeg har kontakt med, han følger slik med Argus øyne, så får vi se om han treffer :sweat_smile::hugs:

1 Like

Du får smøre’n godt da :stuck_out_tongue_winking_eye: ( for alle av oss :wink:)

Det er ingen “påkanteninfoher”
:sun_with_face:

Was up today :see_no_evil::thinking:

Garantistene kan selge til denne kursen og fortsatt tjene penger… Det er vell det vi ser her… Like greit å tømme seg kjapt…

Alle har sittet på gjerdet pga blant annet Edvin har regnet ut at garantister tjener penger helt ned mot 2 kr… men alle kan ikke komme seg inn her nede

Sykt at kurs kan ha så lite med faktisk selskapsverdi å gjøre spør du meg :see_no_evil:

1 Like

Så det var noen som postet noe om Stora Enso og at de ikke går for Bioextrax teknologi. Det er fordi de går for en teknologi Furacore som sannsynligvis ligner på Furacell som Circa group holder på med. Dette er ikke PHA. Det virker ikke å være en biologisk nedbrytbar plast heller, men noe som skal konkurrere med PET.

Nyheten om Stora Enso har altså ingen ting med Bioextrax å gjøre og de har ikke vært relevante som samarbeidspartner på akkurat den teknologien de bygger fabrikk på. Det er dermed ikke slik at Bioextrax nå mistet en mulighet.

2 Likes

Jeg holder med deg om det. Må fortsatt være truseskvettere å svenska spelet som selger da. Herregud en skal være med på mye. Kjøpte litt på den jeg :man_shrugging:

Enig Teiner…
At de på denne fabrikken ikke bruker Bioextrax sin teknologi, så kommer det nok opp nye muligheter…

Denne mannen blir/er ny hos Bioextrax… :slight_smile:

2 Likes

Ikke faen om alle de dyktige folka med lang karriere bytter selskap uten at de tror på at dette kan være deres “opportunity of a lifetime”. Sjekk CVen.

Han har teknisk bakgrunn fra Tetrapak før han begynte med mer salg og ledelse - meget interessant. PHA som barriere inne i papp/kartong-beholdere for matvarer bør jo være noe han går løs på.

2 Likes

Jepp… De beveger seg ikke ifra trygge jobber, hvis ikke de ser store muligheter…
Som Stone skriver, verdien på Bioextrax nå sier ikke noe om fremtidsutsiktene til Bioextrax…

4 Likes

Aksjene på konto!

Skulle ønske denne avkastningen stemte :rofl:

3 Likes

Vi kommer ditt🥳
Synes jeg hadde mye på 109%:sweat_smile:

1 Like

Nevnte de midten av november i presentasjonen?