Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Spørs når de startet…
Mulig noen har fått noe hint…
Men er jo kun spekulasjoner…
Spennende å se om det fortsetter i morgen…:grin:

1 Like

Noen som har handlet gjennom DnB etter flytting?

Ja, fungerer fint på DnB :blush:
Var litt redd første dagen når verdi stod som 0, men ser riktig ut nå :wink:

Kommet egen video for Bioextrax sin presentasjon på Investordagen til Västra Hamnen

3 Likes

Nå ser vi snart 4,- med det nye snittet vi har. Lukter litt fugl fremover :partying_face:

Hehe indeed… fortsatt minus her da… GAV 4,11 :wink:

4,20 :wink:men flere aksjer enn forstand for å komme dit :wink:

Jeg har enda høyere GAV :slightly_smiling_face:

Stigningen vi ser nå er bare begynnelsen, det er bare en brøkdel av det vi vil se ved en kommersiell avtale. På kurs 4 er market cap ca 100 mill. Før FCB-avtalen kom var market cap 3 ganger så høy og etter at den avtalen ble kunngjort var den 9 ganger så høy.

1 Like

Ja, bilen min gikk inn på 10 :rofl: så har måttet være litt kreativ… vært så å si all in en liten periode, så det sier jo litt om troen på teknologien :wink:

Det vi ser nå er muligens en mellomstor aktør som vil inn, hva skjer om det kommer større nyheter og mange skal inn en trang dør? Blir spennende å følge med det neste året :blush:

2 Likes

Vi kan jo more oss med å måle hvor vi forventer at kursen ligger ett år frem i tid :wink:

• Under 5
  • Mellom 5 og 10
  • Mellom 10 og 20
  • Mellom 20 og 30
  • Over 30

0 stemmegivere

Jeg fikk heldigvis fylt på i går. Har ventet på arv gjennom hele perioden med lav kurs, så nå kan stigningen bare begynne. Lykke til alle sammen. :blush:

3 Likes

Gikk nettopp 38k aksjer til en kjøper på 3.8, så er jo noen som har fått litt troa igjen.

1 Like

Gikk mer enn 38k :blush:

4 Likes

Hei
Er det mulig å få invitasjon til discord for bioextrax?

1 Like

Henrik Nilsson øker ytterligere :blush:

5 Likes

Fra Discord/Holdings - eierliste pr 28.12.2022

1 Like

200k @3,25

Henrik Nilsson
https://www.linkedin.com/in/henrik-nilsson-a7108b31/

4 spenn 🤌🤌🤌

1 Like