Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Spørs om noen “grønne” fond kan kjøpe nå som vi er på First North?

Spørs om ikke noen kjøper “med begge henda” pga en kommende analyse av Bioextrax…

Det virket som om de hadde litt dårlig tid…

Tror du Västre Hamnen har analyse klart så fort?

Tanken slo meg, har svenskene nyttårrakett fenomen? bioex må være ypperlig kandidat (les: kurstaper)

Håper de får inn litt institusjonelle investorer etter hvert… dagens verdi er fortsatt latterlig, takket være full emisjons panikk

3 Likes

Men er nok en del som har mistet troen også… vi må kanskje vente til noe kommersielt før noe større løft…

2 Likes

Spørs når de startet…
Mulig noen har fått noe hint…
Men er jo kun spekulasjoner…
Spennende å se om det fortsetter i morgen…:grin:

1 Like

Noen som har handlet gjennom DnB etter flytting?

Ja, fungerer fint på DnB :blush:
Var litt redd første dagen når verdi stod som 0, men ser riktig ut nå :wink:

Kommet egen video for Bioextrax sin presentasjon på Investordagen til Västra Hamnen

3 Likes

Nå ser vi snart 4,- med det nye snittet vi har. Lukter litt fugl fremover :partying_face:

Hehe indeed… fortsatt minus her da… GAV 4,11 :wink:

4,20 :wink:men flere aksjer enn forstand for å komme dit :wink:

Jeg har enda høyere GAV :slightly_smiling_face:

Stigningen vi ser nå er bare begynnelsen, det er bare en brøkdel av det vi vil se ved en kommersiell avtale. På kurs 4 er market cap ca 100 mill. Før FCB-avtalen kom var market cap 3 ganger så høy og etter at den avtalen ble kunngjort var den 9 ganger så høy.

1 Like

Ja, bilen min gikk inn på 10 :rofl: så har måttet være litt kreativ… vært så å si all in en liten periode, så det sier jo litt om troen på teknologien :wink:

Det vi ser nå er muligens en mellomstor aktør som vil inn, hva skjer om det kommer større nyheter og mange skal inn en trang dør? Blir spennende å følge med det neste året :blush:

2 Likes

Vi kan jo more oss med å måle hvor vi forventer at kursen ligger ett år frem i tid :wink:

  • Under 5
  • Mellom 5 og 10
  • Mellom 10 og 20
  • Mellom 20 og 30
  • Over 30

0 stemmegivere

Jeg fikk heldigvis fylt på i går. Har ventet på arv gjennom hele perioden med lav kurs, så nå kan stigningen bare begynne. Lykke til alle sammen. :blush:

3 Likes

Gikk nettopp 38k aksjer til en kjøper på 3.8, så er jo noen som har fått litt troa igjen.

1 Like

Gikk mer enn 38k :blush:

4 Likes

Hei
Er det mulig å få invitasjon til discord for bioextrax?